آقای ستاره فاش کرد: 100 درصد با استقلال بودم

آقای ستاره فاش کرد: 100 درصد با استقلال بودم

ابوالفضل جلالی امروز به هتل اسپیناس رفت. او با استقلال قرارداد دارد و نیازی به تمدید آن نداشت، اما در مجموع مذاکرات کوتاهی برای مذاکره با مدیران برای فصل آینده انجام داد. وی پس از پایان جلسه به خبرنگاران گفت: درود بر شما و هواداران باشگاه بزرگ استقلال. خدا را شکر بعد از دو هفته مذاکره دو باشگاه بر سر این مشکل عجیب بالاخره حل شد و در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم، جلالی هم اکنون اینجاست. صد در صد دلم با استقلال بود.

وی درباره لذت همکاری با ساپینتو ادامه داد: متأسفانه در آن مدت نتوانستم در تمرین حاضر شوم اما با بچه ها در ارتباط بودم و قطعاً آقای ساپینتو مربی بزرگی است. من دوست دارم سریعتر با آنها کار کنم.

مدافع ملی پوش استقلال نظر خود را درباره شرایط تیم ملی اینگونه بیان کرد: من به عنوان بازیکن در مورد نیمکت نشینی نظری ندارم، وقتی به من بگویند مثل یک سرباز برای کشورم می جنگم و دیگر بحث ها در من نیست. زمینه کاری.

جلالی یادآور می شود: بعد از مصدومیت به لطف و تلاش خداوند توانستم برگردم. در این چند روز به صورت شخصی تمرین می کنم و از امروز با تیم بزرگ استقلال شروع می کنم و امیدوارم با تلاش و تمرین در تیم ملی و جام جهانی شرکت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید