من بازیکن سابق استقلال بودم: قلیچ را به هیچ وجه نمی توان با محمد خانی مقایسه کرد

من بازیکن سابق استقلال بودم: قلیچ را به هیچ وجه نمی توان با محمد خانی مقایسه کرد

وحید کالیچ دروازه بان سابق پرسپولیس به تمرین استقلال رفت و با ساپینتو و شاگردانش عکس گرفت تا خشم هواداران پرسپولیس را برانگیزد.

این اقدام نه تنها واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در پی داشت، بلکه باعث شد ناصر محمد خانی علیه وحید قلیچ مصاحبه کند و بگوید دو خانه مسکونی در تهران دارد اما شاکی است و دنبال دنبال کننده است.

وحید قلیچ هم بیکار ننشست و به محمدخانی پاسخ داد تا دعوا را شروع کند. حالا نادرفریاد شیران، دروازه بان سابق استقلال و دستیار همیشگی محمد مایلی کهن در تیم ملی به خبرروزشی می گوید: سال هاست که ناصر محمد خانی را می شناسم. الان هم شنبه ها می آید و با ما تمرین می کند. الان لیونل مسی را می بینید اما ما محمد هانی را قبل و بعد از انقلاب دیدیم. فوتبالیستی تکنیکی و سریع که مانند لیونل مسی و مدافعان چپ دریبل می زد. به دلیل سرعت بالایش همیشه مدافعان به او ضربه می زدند.

وی ادامه می دهد: ناصر محمدخانی با خشونت کشته شد و زانویش همیشه پانسمان یا مجروح بود، اما یک بار هم ندیدم که او برای گفتن کلمه ای به متخلف یا حتی اعتراض برگردد. همینطور لیونل مسی سرش را خم می کرد و می رفت. من در بازی های آسیایی و جام قائد اعظم پاکستان با او بازی کردم و بر این اساس می گویم از نظر تکنیک، اخلاق و رفتار بی نظیر بود. ناصر مشکلی داشت که ممکن بود برای دیگران هم پیش بیاید. دوستان از این موضوع سوء استفاده نکنند و نام محمد هانی را ذکر کنند.

فریادشیران توضیح می دهد: من بازیکن سابق استقلال بودم. قبل از این آقایانی که مدعی بودند من مدیرعامل این باشگاه بودم و می‌دانم آبی‌ها هم ناصر محمد هانی را دوست دارند. با تمام احترامی که برای وحید کالیچ قائل هستم باید بگویم که او را به هیچ وجه نمی توان با ناصر محمدانی مقایسه کرد. محمد هانی از نظر فنی یکی از 11 بازیکن برتر قرن فوتبال ایران است و در این شکی نیست. وحید کالیچ شاید در تیم ملی یک نیرو بازی می کرد اما ناصر محمد هانی در جام ملت های سنگاپور در سال 1984 بهترین بازیکن آسیا بود که به همراه محمد پنجعلی به تیم منتخب آسیا دعوت شد و این دو اصلا نمی توانند. برای مقایسه

پیکش سوت استقلال و فوتبال ایران ادامه می دهد: نمی گویم که گذاشتن یک پیشکسوت پرسپولیس در تمرینات استقلال یا بالعکس اشتباه است، اما معتقدم باید احترام هواداران دو تیم حفظ شود. فکر می کنم وحید کلیچ الان بالای 60 سال سن دارد و این جنجال ها برای او هم خوب نیست. من وحید را دوست دارم و سالهاست که او را می شناسم. این جنجال ها برای باشگاه پرسپولیس خوب نیست و به نظرم علی آقا پروین باید این موضوع را بزرگتر کند و با صحبت با وحید قلیچ این مسائل را حل کند. آقای پروین همیشه نقش پررنگ تری در پرسپولیس داشته و این بار باید وارد شود و به این مشکل پایان دهد. به هر حال فوتبال ایران آنقدر ذخایر دارد که دو پیشکسوت اینگونه با هم برخورد نکنند و امیدوارم این موضوع هر چه زودتر تمام شود و آنچه باقی می ماند دوستی و رفاقت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید