آقای مربی به بازگشت این استقلال امیدوار است

آقای مربی به بازگشت این استقلال امیدوار است

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: بعد از 12 تا 13 روز استراحت سخت است. برای حفظ تیم در شرایط خوب، با یکی از آنها در بازی دوستانه مقابل پدیده تیممان پیش رفتیم.

وی سپس به نکته دیگری اشاره کرد و گفت: متأسفانه در بین بچه ها دچار اپیدمی سرماخوردگی شدیم و چند روزی بود که هفت هشت بازیکن خود را در تمرین نداشتیم. با توجه زیاد و دو تست تاج و زحمات کادر پزشکی بچه ها به تمرینات برگشتند و آماده مسابقات هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به کیفیت تیم صنعت نفت آبادان پرداخت و افزود: می دانیم با چه تیمی بازی می کنیم. صنعت نفت همیشه حرفی برای گفتن دارد و علاوه بر بحث فنی، فناوری هم وجود دارد. در هر صورت ژن فنی خوب بازیکنان این تیم می تواند تعیین کننده باشد. خوشحالیم که منصوریان به تیمش بازگشته و دوست داریم این اتفاق زودتر برای تیممان بیفتد و خلاء غیبت کالا نویی روی نیمکت نباشد.

مربی تیم گل گهر در ادامه صحبت های خود به مصدومیت یونس شاکری و محرومیت بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: یونس شاکری که یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و مهاجم اصلی ما بود در این دیدار در کنار ما نبود. مدت طولانی او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و برایش آرزوی سلامتی داریم. مسیح زاهدی را به خاطر سرماخوردگی نداریم. با این حال آماده یک بازی فنی خوب و هیجان انگیز هستیم. پس از آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان و عوامل، سعی می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید