آلودگی هوای پایتخت، هسرو امیرصادقی بازیگر پیشکسوت سینما را راهی بیمارستان کرد

آلودگی هوای پایتخت، هسرو امیرصادقی بازیگر پیشکسوت سینما را راهی بیمارستان کرد

روز جدید : آلودگی هوای پایتخت خسرو امیرصادقی بازیگر پیشکسوت سینما را راهی بیمارستان کرد

خسرو امیرصادقی تهیه کننده سینما و بازیگر سریال «پایتخت 5» از حدود پنج روز پیش به دلیل آلودگی هوای پایتخت در بیمارستان بستری بود.

هسرو امیر صادقی تهیه کننده فیلم و بازیگر سریال «پایتخت 5» درباره علت بستری شدنش در بیمارستان توضیح داد:. اما در آلودگی هوای چند روز اخیر تهران و بی توجهی خودم به بیرون بودن دوباره گیر کردم. متأسفانه در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم و امیدوارم عاقبت به خیر شود.

وی ادامه داد: علت اصلی مشکل ریوی من که قبلا با آن دست و پنجه نرم می کردم سیگار بود اما الان نزدیک به 6 سال است که آن را ترک کرده ام. با این حال، عوارض جانبی آن همچنان باقی است. ریه هایم زیر نظر دکترم رو به بهبودی بود اما ماه گذشته که دوباره هوای تهران آلوده شد و به شخصه تحت فشار کاری زیادی قرار گرفتم متاسفانه این مشکل دوباره ظاهر شد.

این کارگردان پیشکسوت افزود: هشت سال پیش که از ریه هایم فیلم می گرفتم، پزشکان گفتند که اگر سیگار را ترک نکنی، تنها یک خط از ریه هایت باقی می ماند. به همین دلیل سیگار را کنار گذاشتم و خوشبختانه بهبود یافتم اما الان همین مشکل به دلیل آلودگی هوا باعث تنگی نفسم شده است.

امیر صادقی در پایان با بیان اینکه حدود 5 روز است که در بیمارستان بستری بوده است، درباره روند درمان توضیح داد: تاکنون انواع آزمایشات و توموگرافی کامپیوتری را انجام داده ام و متخصصی که 10 سال تحت معالجه آن هستم در مورد سرطان حدس می زند. او امتناع می کند. خوشبختانه این مشکل جدی نیست و باید مشخص شود که آیا این مشکل روی عروق اثر قلبی دارد یا خیر. اگر یک درصد عروق کرونر من را تحت تأثیر قرار داده است، باید آنژیوگرافی انجام دهم. امیدوارم در چند روزی که در بیمارستان هستم وضعیت ریه هایم بهتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید