آلیشیا: گلم در فینال جام حذفی را بیشتر دوست دارم

وی تصریح کرد: در نیمه اول یک پنالتی برای شهاب زاهدی اعلام شد و در دقیقه 60 بازیکن استقلال باید اخراج می شد. پنالتی که برای استقلال اعلام شد پنالتی هم نبود. من پشت صحنه تماشا می کردم که بازیکن با ضربه سر توپ را به بازیکن ما زد. با VAR شگفت‌انگیز است که تشخیص صحنه‌ای مانند این سخت است، اما من واقعاً به هوادارانی افتخار می‌کنم که موفق شدند و مستحق برد بودند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام گل در دربی را بیشتر دوست دارد، گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم گل فینال جام حذفی را بیشتر دوست دارم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که بعد از گل سوم و درآوردن پیراهنش به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت تا داور نبیند، گفت: ترسیدم! با توجه به بدعت بدی که ایجاد شده و حتی هواداران ما هم نباید این کار را بکنند و اگر هم بکنند برای من شرم آور است. این بدعت بدی است که در ورزشگاه های ما اتفاق افتاده است و چنین اتفاقاتی در هیچ جای دنیا رخ نمی دهد. حتی در بازی الدیل هم وقتی این اتفاق افتاد خجالت کشیدم. تمام دنیا بازی را تماشا می کنند و چنین اتفاقاتی نباید بیفتد.

وی ادامه داد: بعد از گل می ترسیدم چیزی پرتاب کنند یا سنگ روی زمین بیفتد که باور نکردنی بود. اگر خدای ناکرده برای کسی اتفاقی بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود و آیا طرف مقابل احساس گناه نمی کند؟ امیدوارم هر چه زودتر این اتفاقات از ورزشگاه ها حذف شود و شاهد مشکلات مشابه نباشیم. رسالت فوتبال و ورزش جوانمردی و صلح است و این اتفاقات خوشایند نیست.