آماده سازی زیرساخت های شماره گذاری درب خودروها / پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریت ترافیک در سال آینده


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813920

فرمانده نیروی انتظامی گفت: زیرساخت های شماره گذاری درب در حال آماده سازی است و سال آینده معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید کمال هادیان فر، فرمانده پلیس راهور ناجا صبح امروز (سه شنبه) در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای و معاونان پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی استان ها و همچنین روسای فرماندهی پلیس راهور، گفت: شماره گذاری اینترنتی از طریق اینترنت منتشر می شود. وی گفت: سال آینده در سراسر کشور زیرساخت شماره گذاری خانه به خانه در حال آماده سازی است و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی درباره پلاک سوم دستگاه که در سال 1400 به تصویب قانون و به تصویب فرماندهی ناجا رسید، گفت: قانون پلاک سوم سال آینده اجرایی می شود.

سردار هادیان فر گفت: سامانه یکپارچه مدیریت ترافیک از سال آینده اجرا می شود و نقش 30 دستگاه را ذکر می کند و راه اندازی این سامانه در پنج دقیقه با تصادفات برخورد می کند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اعتراضات در سال آینده سیستماتیک بوده و نیازی به حضور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه توسعه پهپاد در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: امیدواریم با توسعه پهپاد بتوانیم از پهپاد برای اعمال جریمه و همچنین کنترل جاده های فرعی استفاده کنیم.

او گفت که حاکمیت قانون برای جلوگیری از خطر آرامش در طول سفر است. شعار پلیس راهور برای سفر به نوروز 1401 است همچنین طبق پیش بینی ها 15 تا 30 درصد افزایش سفر به نوروز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید