670 هزار خودرو با شماره ثبت محلی در استان کرمانشاه داریم/ روش سنتی برای مدیریت ترافیک مناسب نیست.


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818536

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه:

محمد حیدری گفت: در حال حاضر 670 هزار خودرو با پلاک بومی در استان کرمانشاه داریم که نقش زیرساخت های ترافیکی را بسیار موثر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، محمد حیدری امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح خودروی هوشمند کنترل تردد در شهر کرمانشاه اظهار داشت: بحث ایمنی ترافیک و انضباط ترافیکی از موضوعات مهم ترافیکی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر 670 هزار دستگاه خودرو با شماره ثبت محلی در استان کرمانشاه داریم که نقش زیرساخت های ترافیکی را بسیار موثر می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاباتی که در سطوح استانی برگزار شد به این نتیجه رسیدند که باید رویکرد مدیریت ترافیک را تغییر دهیم.

حیدری گفت: سه شبکه جاده ای به طول 27 کیلومتر در استان کرمانشاه داریم که از این تعداد 98 فوتی شامل 67 نفر بوده و می توان گفت 65 درصد تلفات در این شبکه ها رخ می دهد.

وی افزود: بنابراین همانطور که امروزه روش سنتی مسئولیت مدیریت ترافیک را بر عهده ندارد، در بحث ایمنی تردد 17 دوربین ثابت هوشمند برای کنترل تخلفات برای پوشش شبکه بزرگراهی استان نصب می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات حوزه قاچاق، تخلفات اهالی محل و پارک های دوبل است که روش سنتی در این زمینه جواب نمی دهد، به طوری که امروز شاهد کار مکانیزه هستیم. سامانه ثبت تخلفات ساکنین.”

وی گفت: این خودرو تخلفات محلی را ثبت می کند، در سطح معابر حرکت می کند، سپس سرور آن را تایید می کند و در کمتر از 3 دقیقه به صاحب خودرو پیامک تخلف و رسید پرداخت می شود.

حیدری افزود: از جمله مزایای این طرح می توان به ثبت توقف های مکرر در راهروها، توقف سایر وسایل نقلیه در ایستگاه های اتوبوس، توقف در محل توقف، توقف در ابتدای پیچ ها و پل ها، توقف و عبور از مانع در میادین، توقف خودروها در ایستگاه های اتوبوس، توقف و عبور از موانع در میادین اشاره کرد. توقف دوبله محل توقف ممنوع، توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در نقاط تخلیه و بارگیری، توقف وسایل نقلیه در خلاف جهت حرکت سایر وسایل نقلیه، توقف وسایل نقلیه در پیاده رو، توقف منتهی به محاصره، که بله، توقف وسایل نقلیه در پیاده روها برای فروش کالا Cit.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید