آماده سازی سپاه طرالله کرمان برای خدمت رسانی روزانه به 100 هزار زائر حاج قاسم


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921076

سردار محمدعلی نظری با اشاره به اینکه آماده ارائه خدمات روزانه به 100 هزار زائر حرم حاج قاسم خارج از استان هستیم، گفت: 22 دی ماه ساعت 12:30 جلسه و پیاده روی زائران مقاومت توسط مردم حج تمتع خواهیم داشت. استان قاسمی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدعلی نظری در حاشیه همایش مکتب سلیمانی در بیمارستان شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز 22 دی ماه در کرمان دو برنامه مهم داریم، اظهار کرد: در حال حاضر دو برنامه مهم در 22 دی ماه در کرمان برگزار می شود. یکی از برنامه ها در مصلی با حضور همه جهادگران و خادمان سلیمانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان ادامه داد: دومین برنامه تجمع و راهپیمایی راهپیمایان مقاومت از مردم ولایتمدار حاج قاسمی است.

وی افزود: برنامه های بسیار خوبی با حضور مداح کشور حاج مهدی رسولی در محل تجمع برای تجدید پیمان با حاج قاسم خواهیم داشت و سپس به سمت گلزار شهدا پیاده می رویم.

سردار نظری با بیان اینکه در این ایام انتظار حضور بالغ بر بیست هزار زائر از خارج از استان را داریم، تصریح کرد: اما روزانه آماده ارائه خدمات به یکصد هزار زائر خارج از استان هستیم و ستاد مردمی و دستگاه های اجرایی نیز آماده ارائه خدمات هستند. آماده رفع مشکل پذیرایی و اسکان زائران حاج قاسم.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان خاطرنشان کرد: از همه مردم شهید پرور حاج قاسم دوست و راهیان نور دعوت می کنیم در 22 دی ماه روز شهادت سردار شهید سلیمانی در اجتماع بزرگ شرکت و پیاده روی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید