آمار ثبت شده از مرگ تاج در اردبیل همان آمار بهشت ​​زهرا است

شهرام حبیب زاده شنبه شب در مراسم تجلیل از بهترین نهادها در استان اردبیل اظهار داشت: تفاوت آماری مرگ و میر از تاج دانشگاه علوم پزشکی بهشت ​​زهرا 18 است که به احتمال زیاد مربوط به فوت است. از تاج در مناطق روستایی نام مرگ آنها به نام Corona داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2300 نفر در تاج در استان اردبیل فوت کرده اند ، گفت: 600 تا 700 نفر از آنها مشکوک هستند. تاج تعداد کل مرگ و میر تاج ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دانشگاه علوم پزشکی در ثبت آمار و اطلاعات بیماران و مرگ های کرونری دقت بیشتری دارد و سعی می کند کمترین اختلاف نظر را با دستگاه های ارائه کننده آمار در این زمینه داشته باشد.

حبیب زاده به تعدادی از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همه این فعالیت ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفته و تلاش شده است تا دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بهترین موسسه انتخاب شود. در میان ادارات وزارت بهداشت و رفاه جامعه. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: با شیوع اپیدمی تاج ، شاهد فعالیت های شبانه روزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ها و مراکز درمانی تا مقطع لیسانس هستیم. و درگیری با تاج همچنان ادامه دارد.

حبیب زاده افزود: در کنار همه این فعالیت ها ، ما سعی کرده ایم به تجهیز مراکز بیمارستانی و افزایش تعداد تخت ها ، تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای سلامتی و درمان کمک کنیم تا شاهد بهبود نسبی بیماران و همچنین بهبود وضعیت درمان باشیم. خدمات. “

وی گفت: استان اردبیل از پنج صعود تاج بسیار سریعتر از سایر استانها بیرون آمد و این نتیجه تلاش ها و بسیج همه امکانات ، تجهیزات و نیروی کار بود که در پنج صعود دیر وارد شدیم و این صعودها را ترک کردیم. خیلی زود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: امیدواریم با افزایش آگاهی مردم دیگر شاهد شکل گیری بیماری کرونری جدید قلبی در کشور و استان نباشیم و با افزایش واکسیناسیون کنترل این بیماری انجام شود. به ”

دیدگاهتان را بنویسید