اظهارات مدیرعامل بهشت ​​زهرا: 25 میلیون تن قیمت گرانترین قبر فروخته شده در سال 1400.

اظهارات مدیرعامل بهشت ​​زهرا: 25 میلیون تن قیمت گران ترین قبر فروخته شده در سال 1400.

روز جدید : مدیرعامل سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) قیمت گرانترین قبر فروخته شده در این سازمان را 1400 رقم معادل 25 میلیون تن اعلام کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا قبرهای گران قیمت به افراد خاصی داده شده یا مبنای انتقال مالی بوده است، گفت: این امر به درخواست مشتری و صاحب متوفی و ​​خانواده آنها انجام می شود.

«سعید غضنفری» مدیر عامل سازمان حضرت زهرا(س) بهشت ​​در پاسخ به سوالی مبنی بر سرقت های اخیر در این سازمان گفت: بودند. البته آموزش نگهبانان نیز در این مدت در دستور کار بود.

وی در پاسخ به این سوال که این آموزش ها تا چه اندازه از وقوع این گونه جرائم در بهشت ​​حضرت زهرا(س) کاسته است، گفت: با آموزش های امنیتی و کنترل بیشتر، از وقوع سرقت ها در ماه های اخیر جلوگیری شد. علاوه بر افزایش نظارت 24 ساعته نیروهای دژبان و انضباط شهری و افزایش دوربین های مداربسته در بهشت ​​حضرت زهرا(س)، شهردار شب برای جلوگیری از چنین اقداماتی در محل ایجاد شد.

مدیر عامل سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) گفت: سازمان بهشت ​​نیروی انتظامی و انتظامی حضرت زهرا(س) به صورت 24 ساعته برای جلوگیری از سرقت های خرد و تخلفات تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: وقوع چنین اتفاقاتی در مجموعه بهشت ​​حضرت زهرا (س) دور از انتظار نیست، اما با توجه به وسعت بالای بهشت ​​زهرا که 550 هکتار وسعت دارد و همچنین نیروی کار محدود، این اتفاق رخ می دهد. چنین رویدادهایی غیر منتظره نیستند.

گازانفری در پاسخ به این سوال که گرانترین قبر سال 1400 در بهشت ​​حضرت زهرا (س) از طریق مراجع رسمی و غیر رسمی فروخته شده است، اظهار داشت: در صورت دفن امکان و قابل انتقال است.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) افزود: بیشترین قیمت قبر فروخته شده در سال گذشته برای هر طبقه ۲۵ میلیون تن بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبرهای گران قیمت به افراد خاصی داده شده یا مبنای انتقال مالی بوده است، گفت: این امر به درخواست مشتری و صاحب متوفی و ​​خانواده آنها انجام می شود. قبر با توجه به نظر خانواده متوفی در قسمت های مختلف و با توجه به ظرفیت قطعه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

گازانفری همچنین تاکید کرد: در بهشت ​​حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای هر شهروند قبر رایگان وجود دارد و برای دفن در اختیار خانواده متوفی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید