دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش و جوانان در سال 1400 به دست آمد / بیش از 70 درصد سهام این بزرگوار خارج از بورس فروخته شد / زمین ورزشی در کشور ایجاد کردیم.


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817633

معاون حقوقی وزیر، مجلس و استان ها با اعلام راه اندازی زمین ورزشی در کشور و فروش بیش از 70 درصد سهام شعبده باز در فرابورس گفت: در سال 1400 وزارت ورزش و جوانان. نتایج خوبی کسب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر بنیامین شکوفر در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته گفت: در پایان نیمه دوم سال 1400 معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش از سوی معاونت حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش انجام شد. و جوانان مفتخر به فعالیت های شبانه روزی و فعالیت در جهت ارتقای فعالیت ها در حوزه ورزش و جوانان شد.

وی افزود: حاصل این تلاش ها چندین دستاورد مهم را به همراه داشته که بارزترین آنها خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس است. خوشبختانه با همکاری و تلاش کارکنان معاونت حقوقی این وزارتخانه این اتفاق افتاد و بالغ بر 70 درصد از سهام دو باشگاه در بورس آزاد فروخته شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و مناطق وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در خصوص مستندسازی املاک مختلف در حوزه ورزش و جوانان، ده ها ملک سند یک صفحه ای داشتند و امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند. در سال جدید ادامه دهید.”

دکتر شکوفر خاطرنشان کرد: بحث ایجاد زمین ورزشی یکی از موضوعاتی بود که امروز مدنظر داریم و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود و بسیاری از اختلافات جنجالی در کشور حل شود. همچنین با قوه قضائیه هماهنگ کردیم تا شورای حل و فصل اختلافات ورزشی تشکیل شود که قرار بود در آخرین ماه سال 1400 تشکیل شود که به دلیل مشکلاتی افتتاح آن به عید فطر سال 1401 موکول شد.

وی گفت: امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی برای مجموعه ورزش و جوانان کشور رقم بخورد. در سال 1401 شش رویداد بزرگ در آسیا و جهان داریم و امیدواریم با تلاش همه تیم ها و دست اندرکاران شاهد موفقیت ورزشکاران خود در تمامی رشته ها باشیم.

وی گفت: دو مناسبت بزرگ در حوزه نمایندگی استان داشته ایم که هفته تربیت بدنی و دهه مبارک فجر است. بیش از 7000 رویداد فرهنگی و ورزشی از استان های کشورمان در هفته تربیت بدنی برگزار شد. در دهه فجر بیش از 17 هزار کشف پروژه و رویداد داشتیم که نسبت به سال های گذشته بی سابقه بوده و 150 درصد رشد داشته ایم.

دکتر شکوفر ادامه داد: استان ها حرکتی منسجم داشته اند که امیدواریم در سال آینده با قوت بیشتر و برنامه ریزی بهتر این حرکت ادامه یابد. خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال 1401 چندین رویداد بزرگ بین المللی را در پیش رو دارد که افتخار ملت را می طلبد. امروز انسجام زیادی در خانواده ورزش و جوانان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید