سرقت سنگ قبر بهشت ​​زهرا باز هم 2 نفر دستگیر شدند

سرقت سنگ قبر بهشت ​​زهرا باز هم 2 نفر دستگیر شدند

روز جدید: فرمانده انتظامی ویژه شهرری گفت: دو مرد که قصد سرقت سنگ قبرهای بهشت ​​زهرا (س) را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی ویژه شهرستان گفت: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در حال گشت زنی در منطقه بهش زهرا بود که به یک دستگاه وانت پیکان با دو سرنشین مشکوک شد. این وانت پیکان تعدادی سنگ قبر قدیمی را در قسمت بار خود حمل می کرد که شک و تردید کارمندان را برانگیخت.

وی با بیان اینکه ماموران وانت پیکان را متوقف کردند، افزود: با توقف وانت پیکان، راننده و سایر سرنشینان اظهارات متناقضی کردند. از طرفی ظاهر سنگ قبرها نشان می دهد که این سنگ ها از قبر جدا شده اند. در ضمن جنس این سنگ ها از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و جزو سنگ های قیمتی محسوب می شود.

جلیلیان ادامه داد: با توجه به احتمال سرقت سنگ‌های قبور، مأموران دو نفر را با یک دستگاه مینی‌بوس و چهار سنگ قبر به کلانتری برده و مورد بازجویی قرار دادند که در این میان دو متهم چاره‌ای جز اعتراف نداشتند. سنگ قبر از بهشت ​​زهرا بود و گفت که ابتدا سنگ قبرهای گرانبها را شناسایی کردند و سپس در خلوت بهشت ​​زهرا سنگ ها را دزدیدند.

به گفته شهرری فرمانده انتظامی ویژه، دو متهم دستگیر شده که دارای سابقه کیفری نیز بودند در مجموع به ۱۰ فقره سرقت سنگ قبر در بهشت ​​زهرا اعتراف کردند. برای این افراد پرونده قضایی تشکیل و متهمان به همراه مواد موجود در پرونده برای ادامه تحقیقات کیفری روانه دادسرا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید