تملک زمین برای بهشت ​​زهرا در حال انجام است


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913909

رئیس شورای شهر تهران از در حال انجام خرید زمین برای مکان بهشت ​​زهرا خبر داد و گفت: پس از تکمیل اقدامات لازم این موضوع اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صد و نودمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه امروز شورای شهر گفت: اولین دستور جلسه امروز شورای شهر این است که گزارشی از نظارت بر پروژه های حمل و نقل شهر تهران ارائه کرد و در این خصوص نایب رئیس حمل و نقل و حمل و نقل و ترافیک برای ارائه گزارش 6 ماهه به شورا آمد.

وی ادامه داد: گزارش هایی از سوی ادارات شهرداری تهیه شده که به شورا ارائه می شود، ممکن است در پایان پاییز گزارش فصلی ارائه شود.

چمران در خصوص لایحه پوسته حجمی نیز گفت: برای جلوگیری از یکنواختی ساختمان ها در تهران، پیشنهادی از سوی شهرداری در قالب لایحه برای نماسازی بهتر ارائه شد و امتیازاتی نیز برای این امر اعطا شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این لایحه دست معماران را برای استفاده از حجم در ساخت نما باز می کند، ساختمان هایی که طراحی می شوند مشمول این لایحه می شوند.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد مثبت و عملیاتی بود، اظهار داشت: این لایحه می تواند موثر باشد و به دلیل ایجاد تنوع خواهد بود. در این لایحه به معماری ایرانی نیز دست خواهیم یافت. ما شاهد آن هستیم.

وی با اعلام اینکه خرید زمین محل بهش زهرا در حال انجام است، گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم این موضوع اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید