آمار وحشتناک ستاره پرسپولیس در دربی

آمار وحشتناک ستاره پرسپولیس در دربی

مهمترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. یک مسابقه سنتی که در آن امتیاز برای هر دو تیم بسیار مهم است و تیمی که در این مسابقه پیروز می شود، بازخرید می شود. استقلالی ها سال هاست که نمی توانند رقبای سنتی خود را شکست دهند و آبی ها در تلاش برای شکستن این طلسم هستند. در بین بازیکنان دو تیم که شانس حضور در دیدار فردا را دارند، امید عالیشاه دو رکورد بی نظیر دارد.

کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت دور بود، در روزهای اخیر به تمرینات بازگشته و مشکلی برای حضور در دربی نخواهد داشت. تیم امید تاکنون در 13 دربی حضور داشته اما باختی در دربی نداشته است. البته عالیشاه در دو شکست پرسپولیس در جام حذفی حضور داشت که در ضربات پنالتی انجام شد اما آن دو باخت در آمار حساب نشد و در هر دو بازی یک تساوی به ثبت رسید.

گل دیرهنگام در دربی هم ناامید کننده است. کاپیتان سرخ ها در فینال جام حذفی فصل گذشته در دقیقه 115 توانست با یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کند و گل قهرمانی سرخ ها را به ثمر برساند. گلی که جدیدترین گل تاریخ دربی بود و امید عالیشاه آن گل مهم را به ثمر رساند.