آمار پس لرزه های تورم توسط رئیسی/ روزنامه دولت: به دنبال تخریب دولت هستند

آمار پس لرزه های تورم توسط رئیسی/ روزنامه دولت: به دنبال تخریب دولت هستند

روزنامه ایران: تخریب کنندگان ترجیح می دهند از دریچه بدبینی و اغراض باطنی به دنبال نقطه ای برای تخریب دولت بگردند که گاه باعث رسوایی آنها می شود، مانند ماجرای نرخ تورم دیروز.

اگرچه شخص رئیس جمهور و در کل دولت بارها اعلام کرده اند که از انتقاد سازنده و دلسوزانه برای بهبود عملکرد دولت استقبال می کنند، اما متأسفانه عده ای تنها به دنبال تخریب هستند و اظهارات آنها به هیچ وجه نقد نیست.

رویکرد منتقدانی که نرخ تورم اعلامی رئیس جمهور را به رویکردهای سیاستی خود زیر سوال می بردند نشان می دهد که آنها نه تنها علاقه ای به بهبود اوضاع ندارند، بلکه به دنبال تخریب دولت هستند. دولتی که با وجود تمام نقاط ضعف و قوت در یک سال گذشته گام های بلندی در اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور برداشته است.

او تنها با یک اقدام و با بسیج واکسیناسیون، نه تنها تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را از 700 نفر به کمتر از 50 نفر در روز کاهش داد، بلکه توانست تجارت و اقتصاد را به شرایط عادی بازگرداند. این اتفاق از آمار رشد تولید ناخالص داخلی که هم بانک مرکزی و هم مرکز آمار منتشر کرده اند به وضوح قابل مشاهده است.

اما تخریب‌کنندگان ترجیح می‌دهند در میان سخنان مسئولان، نقطه‌ای را برای تخریب دولت از دریچه بدبینی و خباثت جستجو کنند که گاه باعث رسوایی مانند تورم دیروز آنها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید