آمبولانس های خصوصی جمع آوری شد


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808460

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به گرانی آمبولانس های شخصی شهروندان یاسودی گفت: آمبولانس های شخصی متعلق به یک شرکت بوده و تعطیل شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز تعدادی از شهروندان شهر یاسوژ با گلایه از گرانی آمبولانس های شخصی در این شهرک خواستار رسیدگی به این مشکل شدند بلیت برای کم فروشی ها سخت است. – گروه درآمدی برای گرفتن و پرداخت این هزینه ها.

این شهروندان در ادامه با بیان اینکه نظارت و ساماندهی فعالیت آمبولانس های خصوصی باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کردند: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، آمبولانس های خصوصی باید متناسب با توان شهروندان هزینه دریافت کنند.

یاسوج در خصوص دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: آمبولانس های خصوصی به یک شرکت متصل شده و تعطیل شده و همچنین در حال حاضر خدماتی ارائه نمی کنند.

یزدان پناه با بیان اینکه آماده همکاری در ارائه خدمات به شرکت های خصوصی در حوزه آمبولانس هستیم، گفت: در شرایط فعلی امدادرسانی اورژانس 115 با حضور کارشناسان و پزشکان برای ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان است. بیمار تحت درمان قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان اورژانس دوطرفه باباکلان گچساران راه اندازی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید