آمریکایی ها با کشتن سردار سلیمانی وحشیگری خود را نشان دادند


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921539

داود عادلی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی در کنار مردم بود و همین امر رمز ماندگاری مکتب او شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود عادلی از ورزشکاران و مربیان برجسته شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: اولویت اصلی مدرسه حاج قاسم سلیمانی پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. آرمان های مقدس کشور است و دیگران نیز رعایت این عمل را توصیه می کنند.

وی با بیان اینکه راه رسیدن به اهداف خود را توکل به خدا و سخت کوشی می دانم، تصریح کرد: تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهداف واقعی و رسیدن به قله های موفقیت در همه عرصه ها برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. و غلبه بر همه تحریم ها و در نهایت تسلیم شدن به مقام ولی فقیه از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود.

عادلی پایبندی بی چون و چرا به مرجعیت دینی، اخلاص و شجاعت در میدان نبرد را از دیگر ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اخلاص این شهید باعث شد خداوند این شهید را بزرگ کند و او را برای همه جهان قهرمان کند. فکر این شهید هم اکنون در دنیا در حال تکثیر است.

این جنایتی که آمریکایی ها مرتکب شدند چهره واقعی خود را به همه دنیا نشان داد که چه دولت و سیاستمداران خبیثی دارند و می توان گفت جنایت آمریکا با کشته شدن سردار شهید سلیمانی در تاریخ ثبت شده است.

عادلی با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار رسالت خود همواره به دنبال حل مشکلات مردم بود، خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی انسان بودن و فداکاری در راه مردم بود، همانطور که در بسیاری از عرصه هایی که مردم در آن سخت زندگی کرده اند. و سخت ظاهر می شود و به آنها آرامش می دهد و مردم نیز شهید سلیمانی را مرد میدانی با این خصوصیات می دانند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید