آمریکایی ها برای حقوق بشر شعار می دهند اما در عمل از گروه های تروریستی حمایت می کنند


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879625

صدرالحسینی گفت: آمریکایی ها برای حقوق بشر شعار می دهند اما در عمل بیشترین حمایت را از گروه های تروریستی در کشورهای مختلف انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با یزدرسا به نقل از هفته حقوق بشر آمریکایی: برده شده.

وی افزود: امروز حقوق بشر بازیچه طمع جنایتکارانی است که در کشور خودشان یعنی آمریکا سالانه بیش از 50 هزار نفر را با سلاح می کشند.

این تحلیلگر بین الملل افزود: این در حالی است که جنایات دولت آمریکا در کشورهای مختلف شناخته شده است، بنابراین اگر دولت آمریکا جنایات خود را فقط در جغرافیای محدود غرب آسیا فهرست کند، مشخص می شود که این کشور چه تعداد جنایت علیه مردم مرتکب می شود. مردم.» مستضعفان این منطقه این کار را کردند.

صدرالحسینی تاکید کرد: آمریکایی ها برای حقوق بشر شعار می دهند اما در عمل بیشترین حمایت را از گروه های تروریستی در کشورهای مختلف انجام می دهند.

وی افزود: به عنوان مثال جریان تروریستی که در سال های ابتدایی انقلاب نزدیک به 17 هزار ایرانی را به کام مرگ کشاند، در آن زمان و امروز به طور کامل مورد حمایت دولت آمریکا بود.

صدر الحسینی گفت: گروه تروریستی داعش به گفته کلینتون توسط آمریکایی ها در منطقه ایجاد شد و از طریق این گروه تمام جنایات ممکن را در سوریه و عراق انجام داده اند.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در افغانستان گفت: دولت آمریکا 20 سال است که افغانستان را اشغال کرده است اما با یک وضعیت تلخ کشور را به طالبان سپرد و رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید