آمریکایی ها به زودی عراق و سوریه را ترک خواهند کرد

ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779598

سرلشکر صفوی گفت: آمریکایی ها پس از 20 سال با ننگ افغانستان را ترک کردند و به فضل الهی به زودی عراق و سوریه را ترک خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس مؤسسه تحقیقات و آموزش دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی در اختتامیه جبهه اسلامی مقاومت کوثر نمایشگاهی که امروز (چهارشنبه 5 آبان ماه) در دانشگاه ملی دفاع برگزار شد، بیان کرد: در طول 33 سال رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحول، توسعه، رشد، تعالی و ارتقاء در مدیریت دفاعی، امنیت و مقاومت. در ابعاد ساختاری آموزش و حتی در بعد عملیاتی در سطح رهبری انجام می شود.

وی گام اول رهبر انقلاب اسلامی را این بود که زمزمه ادغام ارتش و سپاه را کنار بگذارند. گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی تفکیک ماموریت های نیروهای ارتش از نیروهای سپاه بود.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه با تدبیر و تصمیم امام خامنه ای، ساختار ارتش از سه به چهار رسید، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی بود و امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هندی است. و اقیانوس اطلس

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: توان موشکی نیروی هوافضای سپاه با دستور فرمانده معظم کل قوا توسعه یافت و امروز جمهوری اسلامی به یک نیروی برتر تبدیل شده است. در غرب آسیا گفت: پروژه داعش شکست خورده و جبهه اسلامی مقاومت به رهبری امام خامنه ای پیروز شده است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سه جنگ بزرگ در اطراف ایران رخ داده اما مشکلی برای ایران وجود ندارد، افزود: عمق دفاعی راهبردی ما از خلیج فارس تا دریای مدیترانه گسترش یافته است و صهیونیست ها بیش از هر زمان دیگری سایه مقاومت و قدرت هستند. از مجاهدان مؤمن ملت «اسلام را بالای سرش می بیند.

وی با طرح این سوال که چه کسی خاورمیانه بزرگ را شکست داد؟ چه کسی پروژه از نیل تا فرات را شکست داد؟ وی گفت: آمریکایی ها بعد از 20 سال با ننگ افغانستان را ترک کردند و به فضل الهی به زودی عراق و سوریه را ترک خواهند کرد.

سرلشکر صفوی گفت: پس از جنایت رژیم تروریستی آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد مورد حمله مقتدرانه قرار گرفت، در حالی که پس از جنگ جهانی دوم هیچکس جرات و اراده انجام این کار را نداشت. اما رهبری عزیز و مقتدر ما با آمریکا و صهیونیست ها مقابله کردند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا دستاوردهای این نمایشگاه خارج از قوای مسلح و امنیت کشور را امت اسلامی خواند و گفت: باید از دستاوردهای این نمایشگاه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در دفاع استفاده کنیم. امنیت و مقاومت اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید