آموزشگاه های زبان خارجی بررسی می شوند


ساعت: 20:00
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895107

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویار احمد در خصوص درخواست شهروندان برای بررسی وضعیت شهریه آموزشگاه های زبان گفت: آموزشگاه های زبان خارجی در حال بررسی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با بیان اینکه برخی از آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهر یاسوج شهریه بالایی دریافت می کنند، اظهار داشتند: مجوز فعالیت این آموزشگاه ها از سوی آموزش و پرورش داده شده است و باید نظارت و نظارت شود. بررسی شد .

این شهروندان با بیان اینکه بررسی ها باید میزان شهریه های دریافتی موسسات آموزشی را مشخص کند، ادامه دادند: در صورت وجود تخلف در این زمینه، مسئولان مربوطه مراتب را به شهروندان اعلام و پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویار احمد در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: نیرویی برای بازدید از آموزشگاه های زبان تعیین شده و روند بازدید از آنها در حال انجام است.

عزت خواه با بیان اینکه دبیرستان های زبان شهریه های مختلفی دریافت می کنند، گفت: بازدید و بررسی از دبیرستان های زبان در موضوعات مختلف ادامه دارد و با هرگونه تخلف برخورد می شود.

وی با بیان اینکه تعداد دبیرستان های زبان زیاد است اما ارزیابی آنها ادامه دارد، تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف با توجه به نوع تخلف سطح متفاوتی از برخورد خواهیم داشت و بدون سوال با تخلف برخورد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید