جدی گرفتن در مورد آموزشگاه های فیلم رایگان بدون مجوز


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882451

رسیدگی به آموزشگاه های رایگان فیلم بدون مجوز در دستور کار معاونت سینمایی و سینمایی سازمان سینمایی کشور است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر انصاری فر مدیرکل تحقیقات و دانش سینمایی سازمان سینمایی درباره سیاست ها و سیاست های جدید این سازمان در آموزشگاه های آزاد سینمایی گفت: یکی از مهم ترین آسیب ها، فعالیت آموزشگاه های سینمایی بدون مجوز از وزارت ارشاد است. در تهران و استان ها که با نهادهای نظارتی و مرجع هماهنگ شده است. پلیس در صورت شناسایی هر یک از این واحدها، سریعاً نسبت به ورود آنها به اماکن غیرقانونی اقدام و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انصاری فر تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین شکایات مربوط به مدارس غیرمجاز است که با مساعدت مردم از آنها سلب می شود. ضمناً خانواده ها و علاقه مندان به آموزش سینمایی قبل از هر اقدامی از طریق سایت سازمان سینمایی از مجوز این آموزشگاه ها اطمینان حاصل کرده و در صورت عدم مجوز، گزارش پلیس یا سازمان لازم را ثبت کنند.

مدیرکل پژوهش و دانش سینمایی سازمان سینمایی کشور گفت: اقدامات نظارتی بر آموزشگاه های دارای مجوز به صورت مستمر در این معاونت انجام می شود و در صورت دریافت شکایت به اداره حراست یا آموزش، تخلف انجام می شود. به سرعت بررسی و رسیدگی شد.

وی در پایان تصریح کرد: صدور کارت صلاحیت تدریس معلمان و مربیان مدارس، رتبه بندی آموزشگاه های مستقل سینمایی و استانداردسازی سرفصل های موضوعی دوره های سینمایی در دستور کار قرار دارد که پس از تصویب اعلام و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید