آموزش 3 تفنگدار دریایی قطر در کمپ / تست بازگشت در لورکوزن; جهانبخش مشکلی ندارد


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906818

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال، لژیونرها و مصدومان تشریح می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن معتدمکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 22 روز مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ما برای حضور در این رقابت ها به خوبی آماده می شود. دور جدید تمرینات تیم ملی از امروز با حضور بازیکنان تیم های لیگ برتری آغاز می شود. همچنین از فردا بخشی از بازیکنان منتخب تیم ملی جوانان به این تیم اضافه می شوند تا با حضور بازیکنان بیشتر، آماده سازی ادامه یابد.

وی افزود: این اردو به بازی با نیکاراگوئه در 28 آبان ماه منتهی می شود. ملی پوشان سپس در 23 نوامبر به دوحه می روند و در 25 نوامبر پشت درهای بسته به مصاف تونس می روند.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به تمرینات تیم ملی اضافه شده اند و این روزها با توجه به گفتگوی حضوری کی روش با تیم ملی، جدا و اختصاصی هستند. سرمربیان تیم های این 3 بازیکن در قطر زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند تا به شرایط مطلوب برای حضور کامل در جام جهانی دست یابند.

معتدمکیا با اشاره به وضعیت سردار آزمون گفت: طبق برنامه ریزی های قبلی و هماهنگی فدراسیون فوتبال با باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون تا پایان امروز زیر نظر یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی و وی تمرین خواهد کرد. طبق نظر تیم آلمانی قرار است از فردا به باشگاهش بازگردد تا تمرین کند. علیرضا جهانبخش مشکل خاصی ندارد و پس از یک مصدومیت جزئی تمرینات خود را با تیم فاینورد از سر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید