تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

در حالی که تا یک روز قبل از بازی پیش بینی می شد سردار آزمون تیم را شروع کند و در رده دهم پشت پاتریک شایک بازی کند، اما پس از شکست لورکوزن در جام حذفی، جرارد سیوانه ترجیح داد تیمش را با روش دفاعی تری به میدان بفرستد. با این حال جدی ترین موقعیت ها برای لورکوزن زمانی رقم خورد که سردار جانشین دمیربای، ستاره ترک لورکوزن شد.

او در دقیقه 66 وارد زمین شد و جدا از چند توپ گرفتن عالی دو موقعیت عالی را به سمت دروازه حریف خلق کرد. موقعیت هایی که می تواند سردار را به قهرمان سیگنال ایدونا پارک تبدیل کند. اول از همه، از ویژگی منحصر به فرد خود استفاده می کند. حرکت به فضا و ارسال یک پاس ناگهانی از مدافعان. موقعیتی استثنایی که با واکنش عالی کوبل، دروازه بان سبزپوش بروسیا دورتموند، یک کلین شیت واقعی برای او رقم زد. کوبل با پاس پای چپ خود ضربه پاتریک شیک را مهار کرد تا مهاجم جمهوری چک و سردار آزمون با حسرت نگاه کنند.

دقایقی بعد، آزمون از همان محوطه و بین دو مدافع دورتموند وارد محوطه جریمه دورتموند شد که این بار با یک ضربه به مدافع دورتموند وارد دروازه دورتموند شد. اما کمک داور پرچم را بلند کرد تا نشان دهد سردار اینچ آفساید است. آن نمایش و توپ های او (به خصوص لحظه ای که او پاس تورگان هازارد را در نیمه خودش قطع کرد) باعث شد تا هواداران لورکوزن دوباره به تصمیم بد سرمربی لورکوزن مبنی بر حضور همیشگی سردار در ترکیب واکنش نشان دهند.

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

آزمون در بازی دیروز ترد، شاداب و باهوش بود و قطعا شایسته حضور در ترکیب لورکوزن خواهد بود. البته در پایان بازی دیروز که سردار همچنان در میانه راه بود، اتفاق جالبی افتاد.

در حالی که لورکوزن آخرین تلاش خود را برای بازگشت به بازی و جبران گل خورده با حضور مهاجم تازه وارد ایرانی انجام می داد، دورتموند در ضدحمله ناگهان دروازه قرمزها را بسته و مارکو رویس به بایر نزدیک شد. گل لورکوزن با سرعت برق و باد. لوکاس هرادسکی از روی ناچاری بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست مهار کرد تا خطای نابخشودنی انجام شود و داور پس از بررسی به او کارت قرمز نشان داد.

این اخراج پس از آن رخ داد که جرارد سیوانه تمامی تعویض های خود را از دقیقه 13 تا 79 انجام داد و یکی از این 5 بازیکن تعویضی سردار آزمون بود. زمانی که لوکاس هرادسکی اخراج شد، سردار یکی از 4-5 بازیکنی بود که به آنها پیشنهاد شد در دروازه بایستند. آزمون با توجه به قد بلند و دست های درازش گزینه خوبی برای خط دروازه محسوب می شد اما مهاجم ایرانی برای فرار از کار دشوار دروازه بانی در زمان ضربه ایستگاهی مارکو رویس خیلی زود این پیشنهاد را رد کرد.

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

تست پیشنهاد دروازه بانی لورکوزن را رد کرد!

البته سردار در دیوار دفاعی قرار گرفت اما رویس تصمیم گرفت در زاویه مناسب توپ را بزند تا ضربه او بدون مشکل دیوار دفاعی وارد چارچوب شود و دروازه بان جدید لورکوزن را به چالش بکشد اما این ضربه روی زمین قرار نگرفت. قاب. حضور آزمون در دروازه لورکوزن می توانست اتفاق خاصی باشد اما سردار که تجربه ای در این زمینه ندارد ترجیح داد این ریسک را نکند و پس از رد پیشنهاد چند بازیکن دیگر، ادموند تاپسوبا پیراهن و دستکش دروازه بان دوم را به تن کرد. و دقایقی در دروازه تیمش می ایستد. البته او خوش شانس بود که توپ خاصی به دروازه او ارسال نشد.

دیدگاهتان را بنویسید