استقلال وظیفه دروازه بانی را بر عهده گرفت

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی آغاز شده است که برخی از بازیکنان تاثیرگذار هر باشگاهی به دلیل پایان قرارداد، بازیکن آزاد محسوب می شوند. بنابراین با انتشار هر خبر، امکان جابجایی بین آنها بیشتر می شود.

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتورسازی که فصل گذشته عملکرد خوب خود را حفظ کرد، قراردادش با تراکتور به پایان رسیده است تا حالا به بزرگترین سوال هواداران پرشور تبریزی برای ادامه همکاری با تراکتور تبدیل شود.

او که از شرایط زندگی در تبریز کاملا راضی است، با وجود اینکه در لیست اولیه امیر قلعه نویی قرار داشت، نتوانست به همراه تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات کافا به قرقیزستان برود.

خبری که این روزها با شایعه حضور او در استقلال تهران مواجه است، بدون توجه به سوال جدایی سیدحسین حسینی دروازه بان آبی های پایتخت تصمیم گرفت از حاشیه دور بماند.

تراکتورسازی سنقربان تبریز گفت: لژیونر شدن در اولویت است اما در صورت عدم امکان انتقال، پیشنهاد مالی قابل توجه تراکتور را برای تمدید نهایی کرده و دو فصل دیگر با او به خدمت خواهد گرفت.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که با این خبر رابطه خوبی دارد، قصد دارد برای حفظ دروازه بان اول تیمش پیشنهاد قابل توجهی داشته باشد و حداکثر قرارداد ممکن باشگاه را به این بازیکن بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید