آمیکرون تا دو هفته دیگر تسلط خواهد داشت

آمیکرون تا دو هفته دیگر تسلط خواهد داشت

روز جدید :عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تا دو هفته دیگر اومیکرون به بخش غالب تاج در کشورمان تبدیل می شود، گفت: دولت باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهد تا به یک معضل پیچیده تبدیل نشود. ; یکی از آنها بازگشت کار از راه دور است.

متأسفانه، واکسن‌های موجود Omicron چندان مؤثر نیستند. البته برکات می تواند واکسن ضد امیکرون تولید کند و این توانایی را دارد. انشالله برکت به زودی بیاد و واکسن ضد اومیکرون تولید کنه.

محدودیت ها / بازگشت به کار از راه دور اعمال می شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: مردم از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. درست است که در حال حاضر هیچ شهری در کشور ما با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر در وضعیت قرمز قرار ندارد، «اما Omicron وارد کشور شده و تا دو هفته دیگر تبدیل به سویه غالب خواهد شد و این امری اجتناب ناپذیر است.

سماحیح با اشاره به اقدامات کشورهای اروپایی گفت: کشورهای اروپایی سفر به کشورهای آفریقایی را ممنوع کردند اما در نهایت به Omicron پیوستند، این وضعیت قطعا در ایران نیز ایجاد خواهد شد. بنابراین لازم است دولت از این به بعد فکری کند تا مشکل پیچیده نشود. باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از انتشار بیش از حد سویه های امیکرون انجام شود تا دوباره دچار شرایط قبلی نشویم.

وی در پایان گفت: دولت باید مجدداً محدودیت هایی از جمله بازگشت کار از راه دور و بستن پاساژها و رستوران ها و همچنین جلوگیری از تجمعات و قرنطینه کامل اعمال کند. اگرچه با تدریس مجازی موافق نیستم اما در این شرایط باید از حضور دانش آموزان در مدارس جلوگیری شود و تدریس شخصی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید