آنها می خواهند به جای ما تیم دیگری را به آسیا بفرستند

زمان: 19:18
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792484

فوتبالیست ها و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین پیروانی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره اعتراضات به داوران این دیدار گفت: به هر حال روی همه تیم ها فشار وجود دارد. سه نکته مهم این بود که خدا را شکر کردیم. ما خوب بازی کردیم و حق بردیم.

او در مورد بازیکنان پرسپولیس که معتقدند داور در ضربات پنالتی اشتباه کرده است، گفت: داوری را هم نگویم. قضاوت خوب بود، شاید اشتباهات. فشار زیادی روی تیم ها و داوران است و خدای ناکرده این موضوع اصلاح می شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه کاظم اولایایی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای در اظهارات خود مبنی بر اینکه فالوور نباید در کار این کمیته دخالت کند، توضیح داد: این ادبیاتی که دوست ما استفاده کرده است. زیبا نیست. با این ادبیات مطمئن شدم که هدفشان این است که به جای ما تیم دیگری را در آسیا معرفی کنند. میدونستم اینو گفتم ما چهار نامه نوشتیم، اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم. اگر می دانید مشکل چیست، ما آن را می دانیم! به وضوح به ما بگویید مشکل ما چیست. حرف زدن با این لحن درست نیست. الان مطمئنم جوری جوابم را دادند که هنوز قانع نشدم. ما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و قهرمان شدیم و حق ماست که به آسیا برویم. مطمئن باشید اجازه نمی دهیم تیم دیگری جای ما را بگیرد.

به نظر می رسد ارتباط برخی مربیان با کمیته صدور مجوزهای حرفه ای نیز در این اتفاقات بی تاثیر نباشد.

وی که در جمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش صحبت می کرد، توضیح داد: انشالله اتفاقاتی بیفتد که به نفع باشگاه باشد. او یک هوادار دلسوز است و باشگاه تمام تلاشش را می کند. یکسری مشکلات وجود دارد اما امیدواریم اتفاقاتی بیفتد تا همه آرام باشیم و به نتایج خوبی برسیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه صدری گفته پنجره نقل و انتقالات روز جمعه باز می شود، گفت: آرزوی ما باز شدن پنجره و حضور هر چه بیشتر در مسابقات است.

حسینی: پشت قهرمانی ما چیزهای زیادی نهفته است

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: امروز شرایط زمین اصلا خوب نبود اما خدا را شکر موفق شدیم. برای کسب سه امتیاز بسیار خوب.”

وی درباره اعتراضاتی که در پایان مسابقه صورت گرفت، گفت: همه اعتراض دارند. متاسفانه اشتباهات داوری خیلی به ما لطمه زد و چندین مسابقه برگزار شد که متاسفانه نتیجه مصاحبه با دیگران است. آنها آنچه را که می خواهند می گویند و فکر می کنم کار را برای ما سخت می کند. ما باید کارمان را بهتر انجام دهیم و فکر می کنم آقای صدری باید زمان بیشتری را برای تیم بگذارد. بگذارید تمرکز کنیم و کارهای بهتری برای بهبود وضعیت خود انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پنالتی پرسپولیس درست بود یا خیر، گفت: کارشناسان درباره صحنه پنالتی صحبت می کنند. داوران سوت می زنند و ما هرچه به آنها می گوییم کارشناسان می گویند. ما به چیز دیگری اعتراض می کنیم و فکر نمی کنیم که اگر صحبت نکنیم، هرکسی می تواند هر چه می خواهد بگوید و می تواند کاری را که می خواهد انجام دهد. متأسفانه تا زمانی که شرایط و ضوابط مدیر عامل و این سوالات مشخص نشده است، باید همه با هم باشیم تا بتوانیم به این دوستان پاسخ دهیم.

حسینی همچنین به تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان در اعتراض به شرایط این تیم واکنش نشان داد و گفت: این چند سالی که قهرمان شدیم خیلی چیزها پشت این بردها و قهرمانی هاست. متأسفانه همه می خواهند هر کاری را انجام دهند. من چندین بار گفته ام که باید با سند صحبت کنیم، اما کسی این کار را نکرده است. اینها اتفاقاتی است که چند سال پیش برای ما افتاد. می دانستیم روزی شرایطمان خیلی سخت می شود اما آن روزها قهرمان می شویم و همه پشت این قهرمانی ها می ایستند. هر مدیر عاملی آمد و هر کاری که خواست انجام داد و رفت و هیچکس پاسخگو نیست. الان هواداران در حال جمع شدن هستند اما متاسفانه وقتی دوستان به خواسته خود عمل کردند و هیچکس جلوی آنها را نگرفت مجبور شدند جواب بدهند.

آلیشیا: سجادی می داند که این وضعیت به ضرر ماست

امید عالیشاه پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان درباره قضاوت این دیدار و پنالتی که برای پیکان گرفته شد، گفت: مشخصا پنالتی نبود اما باید صحنه را ببینیم. کمک قاضی گفت پنالتی نیست اما قاضی در مورد پنالتی نظر دارد. اگر داور کمکی دارد باید از کمک او هم استفاده کند وگرنه خودش می تواند بازی را قضاوت کند.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس و نزدیک شدن این تیم به بالای جدول گفت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. من افرادی را می بینم که طرفدار واقعی نیستند و این به من ثابت شده است، به بچه های ما فشار می آورند و برخی از آنها می روند. آنها مجبور نیستند این کارها را انجام دهند. جام را آخر فصل می دهد نه الان و نه در نیم فصل. لطفا تماشا کنید و هوای این بچه ها را داشته باشید چرا که آنها لیاقت بیشتری دارند و چندین سال است که در گرما و سرما و در بدترین شرایط تحت فشار هستند. این دیدار امروز واقعا کار سختی بود در این شرایط در زمین و همه تلاش می کنند. در بازی قبلی توپ های ما گل نشد و این فوتبال است. از هواداران می خواهم بیشتر حمایت کنند و برای دریافت حقوقشان در پایان فصل انرژی مثبت بفرستند.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که به زودی تکلیف مشخص می شود. اینکه صدری باید مدیر اجرایی باشد یا نه، به زودی مشخص خواهد شد تا او وظایف خود را بداند. این روند نباید آنقدر طول بکشد. آقای سجادی (وزیر ورزش) خودش یک ورزشکار است و می داند که این وضعیت به ضرر تیم ماست.

القطر: من به حاشیه ها توجه نمی کنم

عیسی القطر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم. مسابقه سختی و پیکان تیمی جوان و با انگیزه بود.

وی در خصوص اعلام پنالتی برای پکان و اعتراض پرسپولیس گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده و صحنه را باید کارشناسان ببینند.

مهاجم پرسپولیس درباره روند تکمیلی سرخپوشان در چند هفته اخیر گفت: خدا را شکر روند رو به رشدی داریم. هفته گذشته توپ های ما گل نشد و بدشانس بودیم اما بازی با تیر توپ های ما مشخص شد.

القطری درباره سومین گل فصل خود به پیکان گفت: در بازی های گذشته شانس آوردم و توپ هایم گل نشد و به تیر دروازه برخورد نکرد اما امروز موفق شدم گل بزنم و این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم.

وی در خصوص اعتراض روز گذشته هواداران مقابل وزارت ورزش گفت: تمرکزم بیشتر روی تمرین و بازی پرسپولیس است و به حواشی اطراف تیم توجهی ندارم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه مطهری در شیفت از دیر آمدن به زمین ناراحت بود، گفت: نه اینطور نبود، وقتی به من زنگ زدند گرم کردم و آماده رفتن به زمین شدم. زمین.”

لک: به بازیکن پیکان می گویم چیپ زیبایی زدی اما نتیجه را ببین

حامد لاک پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر، با بیان اینکه نمی تواند با گل گلزنی کند، گفت: برای من کلینچ مهم نیست و پیروزی تیمم مهم است. به آسیا و داخل خانه نه دستکش طلا می دهند و نه به شماره قراردادم اضافه می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن پیکان اشتباه کرده است یا خیر، گفت: داور به کمک او گوش نکرد و ما را به گل رساند. تعادلم را از دست دادم چون باسن حریف در شکمم بود. کمک قاضی به داور می گوید بیا و در مورد صحنه پنالتی صحبت کن، اما داور وسط به سمت او نمی رود. کمک قاضی فکر می کرد که این پنالتی نیست، اما رئیس قاضی بر پنالتی تاکید کرد.

دروازه بان پرسپولیس درباره درگیری خود با گلزن پیکان گفت: درگیری نبود، از بازیکن جوان پیکان خواستم همراه شود اما بهتر است نتیجه را در پایان بازی روی تخته ببینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید