آنچه در مورد بندرعباس نمی دانستید!


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بلیط لحظه آخری تهران به بندرعباس این می تواند یک فرصت استثنایی برای آن دسته از عزیزانی باشد که قصد دارند با هزینه ای بسیار کم، شلوغی شهری مانند تهران را به یک منطقه و نقطه گردشگری جذاب ترک کنند. می توانید شب و روز بندرعباس را در تابستان و بهار یک معجزه بدانید. در زیر هر آنچه که باید در مورد بندرعباس بدانید را به شما خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.


معرفی بندرعباس


بندرعباس مرکز استان هرمزگان با مساحت 27316 کیلومتر مربع می تواند به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای کشور معرفی شود. اگر بخواهیم یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهرهای جنوبی ایران را بعد از شیراز نام ببریم، قطعا بندرعباس حرفی برای گفتن دارد. آداب و رسوم خاص این شهر بندری این امکان را به وجود آورده است که ابراز صمیمیت و میهمان نوازی مردم این منطقه به عنوان یکی از ویژگی های اصلی برای حضور بندرعباس باشد. گویش بندری و فارسی قطعا می تواند برای شما به عنوان یک گردشگر بسیار جذاب باشد.


در این منطقه کارخانجات صنعتی قابل قبولی وجود دارد که هر کدام باعث رونق کسب و کار شده است. به همین دلیل است که بندرعباس را می توان یکی از قطب های صنعتی کشور دانست.


می توان گفت بندرعباس نه تنها برای تفریح ​​و گشت و گذار پذیرای مهمانان و گردشگران است، بلکه افراد زیادی برای کار و تجارت به بندرعباس می روند، اما معمولاً اگر از بلیط لحظه آخری تهران بندرعباس استفاده می کنید، فرصتی دارید که برنامه تور، شما می توانید بهترین زمان و موقعیت برای سفر به بندرعباس را قضاوت کنید.


ساحل سورو


images 1660451876 خبر خاکستری


حالا که بحث شیرینی در مورد بلیط لحظه آخری تهران به بندرعباس وجود دارد، گفتن خدمات و خدمات خالی از لطف نیست. رزرو هتل پامچال در تهران من هم با شما صحبت نمی کنم. چرا که هتل پامچال تهران یکی از هتل های سه ستاره با سابقه تاریخی چشمگیر است که دارای 5 طبقه و 45 اتاق با کادری آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان عزیز می باشد.


می توانید از رستوران 100 نفری این هتل آپارتمان با پارکینگ رایگان نهایت استفاده را ببرید، اما اگر نمی خواهیم از بحث اصلی که جاذبه های بندرعباس است دور شویم، بهتر است در مورد سورو با شما صحبت کنیم. اول ساحل؛ چرا که این ساحل یکی از زیباترین و قطعا جذاب ترین سواحل بندرعباس محسوب می شود.


این مقاله را نیز بخوانید: سفر به ماسال


سفر به این بندر غیرممکن است اما برای دیدن ساحل سورو قدیمی ترین منطقه بندرعباس را فراموش نکنید. امکانات رفاهی استثنایی برای گردشگران توانسته به جاذبه های اصلی این ساحل دیدنی بیافزاید. زیرا می توانید از قایق سواری، شنا و عکاسی لذت ببرید. سطح امنیت و تمیزی این ساحل قابل قبول است.


آیا اسپا یا حمام گله ای گنو دارید؟


images 1660451878 خبر خاکستری


آبگرم گنو (حمام و جکوزی انفرادی) قطعا یک گزینه ایده آل برای درمان بیماری های پوستی، استخوانی و حرکتی است، بنابراین خستگی سفر نیز از بین می رود. اینجا با آبگرم و خواص آن تنها نخواهید بود. زیرا پیست دوچرخه سواری و سورتمه سواری نیز لذتی مضاعف را برای سفر شما به ارمغان می آورد.


پس از آبگرم، بازدید از یکی از شاهکارهای منطقه قاجار را به شما توصیه می کنیم. حمام گل دری یکی از بهترین و جذاب ترین حمام های باقی مانده از دوره قاجار است. معماری زیبا و استفاده از مصالح دریایی در ساخت این حمام از دلایل تخصصی بودن آن است. حالا این شما هستید که تصمیم می گیرید اول از آخرین بلیط تهران بندرعباس برای دیدن چه کسانی استفاده کنید.


پس از خرید از پرندگان دیدن کنید


بی شک خانم های گران قیمت نمی توانند بازار مرکزی شهر بندرعباس را نادیده بگیرند. در این بازار انواع کالاهای لوکس، با کیفیت و تخصصی با قیمت بسیار مناسب و منصفانه به فروش می رسد. معماری خاص و مدرن این بازار نیز آن را به یکی از جاذبه های بندرعباس تبدیل کرده است.


پس از خستگی بازار، بازدید از باغ پرندگان که 90 گونه پرنده در آن جمع آوری شده است، گفتنی است. از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر می توانید از باغ پرندگان دیدن کنید. بدون اغراق در این باغ می توانید پرندگان آب، شکار و حتی تزئینی شگفت انگیز را ببینید.


معبد هندوها و پارک های ساحلی مختلف در بندرعباس


images 1660451880 خبر خاکستری


بلیط لحظه آخری تهران بندرعباس قطعا برای گردشگران مهم است زیرا قصد دارند روزهای خاصی از هفته را به دیدن جذاب ترین های بندرعباس اختصاص دهند. معبد هندوها معمولا در میان نقاط دیدنی بندرعباس حرف های زیادی برای گفتن دارد.


این معبد قدمتی چند صد ساله دارد و سبک هندی که در طراحی معماری آن گنجانده شده است، از دیدن ساختار آن سیر نمی شوید. پیشنهاد ما این است که پس از بازدید از معبد هندوها، از پارک ساحلی غدیر چشم پوشی نکنید. این ساحل شنی برای ورزش هایی مانند فوتبال و والیبال ساحلی ایده آل است.


از امکانات پارک ساحلی غدیر می توان به سالن کنسرت آوینی، هتل و رستوران گوهرشاد و محوطه ویژه کودکان اشاره کرد. البته ناگفته نماند که پارک ساحلی سورو نیز یک ایده هوشمندانه است. در پارک ساحلی سورو می توانید پلومریا، نارگیل، نخل خرما را ببینید و همچنین می توانید از کشتی های تجاری لذت ببرید.


آخرین کلمه


بدون اغراق، بندر زیبای بندرعباس یکی از بنادر مهم و تجاری کشور است که دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری قابل توجهی است. پس از دیدن جاهای دیدنی این بندر، اگر قصد سفر به تهران را دارید، قطعا می توانید با رزرو هتل پامچال تهران از خستگی سفر و سفر خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید