آپارتمان های پروژه مسکن M2 شهریور ماه سال آینده به متقاضیان تحویل می شود


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904600

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به متقاضیان M2 این اطمینان را می دهیم که در صورت تامین پول توسط افراد، پروژه در شهریور ماه 1402 آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه پروژه های ملی مسکن پس از عقد قرارداد با پیمانکار 2 سال و نیم مهلت تکمیل ساخت و تحویل دارند، گفت: دو مورد تاخیر پروژه از سوی پیمانکار و راه و شهرسازی در صورت تاخیر در پروژه از طرف پیمانکار بله وجود دارد. ، پیمانکار متحمل خسارات جدی خواهد شد. اما در صورت تاخیر در پروژه های راه و شهرسازی دلایلی مانند عدم تامین اعتبار از سوی متقاضیان خواهد داشت.

وی یکی از پروژه های ملی مسکن اجرا شده در زنجان را M2 عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه متقاضیان نسبت به کندی اجرای این پروژه حساس هستند اما باید توجه داشت که هنوز یک سال تا اتمام این پروژه باقی مانده است، بنابراین متقاضیان نباید مورد تعصب و قضاوت قرار گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه چند نفر در پروژه M2 هستند که سایر متقاضیان را به اعتراض تحریک می کنند، گفت: این افراد دست نشانده دلالانی هستند که با وادار کردن متقاضیان به فروش واحدهای خود اقدام می کنند. این روش قطعا برای فروشندگان و کارآفرینان سودمند خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه به مردم قول می دهیم واحدهای پروژه M2 را به متقاضیانی که به موقع حق الزحمه خود را پرداخت کرده اند تحویل دهیم، گفت: متقاضیان باید به این نکته توجه کنند. مشخص شد راه و شهرسازی قبلا اقساط پرداخت کرده اند و سایت ها در اولویت قرار می گیرند.

بیات منش با اشاره به اینکه پروژه M2 در حال حاضر به پیشرفت مورد انتظار 4 درصد در ماه دست می یابد، تصریح کرد: دلیل تاخیر جزئی در این پروژه به دلیل استخراج معادن و محوطه سازی و در نهایت تامین منابع مالی است.

وی با بیان اینکه در زمان شروع این پروژه 100 میلیون تومان تسهیلات بوده و تنها 25 میلیون تومان برای اجرای مرحله اسکلت در نظر گرفته شده است. با این حال یک سال گذشت تا اینکه مبلغ ساز از 100 به 350 میلیون تومان رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از تیرماه امسال پیمانکاران پس از دریافت اولین تسهیلات 350 میلیون تومانی، پیشرفت پروژه را آغاز کردند و پروژه طبق زمان بندی اعلام شده در حال پیشرفت است.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در تمامی پروژه های ملی مسکن مطرح می شود این است که پروسه صدور مجوز شهرداری زمانبر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید