آژیر قرمز برای پرسپولیس به صدا درآمد

آژیر قرمز برای پرسپولیس به صدا درآمد

علم و آدم می دانند که علیرضا بیرانوند تصمیم نهایی خود را برای بازگشت به لیگ ایران گرفته است. در کل اروپا را دوست نداشت. بیرو در آنتورپ روی نیمکت نشست و امیدوار بود که بیشتر به صورت قرضی در بووه پرتغال بازی کند، اما وضعیت او تغییری نکرده و اکنون باید به آنتورپ بازگردد. او به وضوح می خواهد به فوتبال ایران برگردد و قطعا به پرسپولیس برگردد. سرخپوشان که با دروازه بان ها دست و پنجه نرم می کنند، منتظرند تا پنجره باز شود و بیرون را بگیرد. اما در این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد. قرارداد بیرانوند با این باشگاه بلژیکی یک فصل دیگر باقی مانده و آنتورپ باید رضایت نامه خود را اعلام کند.

گفتیم این باشگاه نیاز فنی به دروازه بان ایرانی ندارد اما قطعا دوست ندارد در ازای رضایت نامه بیرانوند پولی دریافت کند. اخیراً برخی رسانه های داخلی هزینه احتمالی پرسپولیس برای جذب بیرانوند را حدود یک میلیون دلار تخمین زده اند که مطمئناً از توان قرمزها خارج خواهد بود.
در چنین شرایطی اما پرسپولیس در خطر بزرگی قرار دارد. اینکه بیرانوند هم به سرنوشت شهریار مغانلو دچار شود و یکی از باشگاه های رقیب کشور او را از دست قرمزها خارج کند. اگر به خاطر داشته باشید پس از اجاره موفق مغانلو در پرسپولیس، این باشگاه از سانتا کلارا تایید نهایی او را خواست اما باشگاه پرتغالی انتظارات مالی بالایی داشت.

وقتی پرسپولیس عقب نشینی کرد، سپاهان حرکت کرد و با صدور رضایت نامه محمد محبی برای سانتا کلارا (و شاید با پرداخت هزینه جداگانه) مغانلو را جذب کرد. پرسپولیس در این زمینه متحمل ضررهای زیادی شد و بحران خط حمله قرمزها تا پایان فصل حل نشد. حالا یکی از رقبا می تواند همان ماجرای بیرانوند را تکرار کند و برای جذب دروازه بان ایرانی با آنتورپ وارد مذاکره شود. با این حال پرسپولیس مشکلات مالی خود را دارد. آنتورپ اگر ببیند در ایران چند مشتری دارد، بیرانوند را به راحتی آزاد نمی کند. مجموعه این مشکلات کار پرسپولیس را برای بازگرداندن دروازه بان ملی پوش سخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید