آژیر قرمز برای پرسپولیس روشن شد

آژیر قرمز برای پرسپولیس روشن شد

بعد از اینکه استقلال به دلیل تاخیر در تسویه بدهی خود به استراماخونی در خطر حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفت، گفته شد حتی اگر استقلال به استراماهونی پرداخت کند، مالکیت مشترک مغرب زمین در اختیار استقلال و پرسپولیس خواهد بود، اما وزارت ورزش وارد عمل شد و او اعلام کرد که با حل مشکل مالکیت مشترک، استقلال و پرسپولیس پاداش خواهند گرفت. اما در عین حال کارشناسان اعلام کردند که تفکیک مالکیت باید سه ماه پیش اتفاق می‌افتاد، در غیر این صورت باری بر دوش کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌رفت، با همه این‌ها، وزارت ورزش اطمینان داد که مغرب‌ها در این زمینه آسیبی نمی‌بینند. منطقه اما حالا به نظر می رسد مشکل جدیدی برای پرسپولیس به وجود آمده است

بر اساس اخبار رسیده به رسانه ها، نمایندگان وزارت ورزش سه روز است که درگیر امور مالیاتی هستند تا با توافق و تعهد مشکل بدهی مالیاتی پرسپولیس را حل کنند و تا این لحظه سازمان امور مالیاتی اصرار به اجرا داشته است. قانون و مشکل حل نشد مهلت بارگذاری مدارک حذف پرسپولیس قطعی به نظر می رسد چون قرار بود تا آخرین روز ماه گذشته یعنی دیروز اسناد پرسپولیس از جمله آن فرم های مالیاتی آپلود شود و پرسپولیس همچنان موفق شد برگه مالیات و سایر بدهی های برانکو را تا پایان مهلت قانونی دریافت کند که مالیات وی پرداخت نشد و به همین دلیل نمایندگان وزارت ورزش امروز به اداره مالیات رفتند.

اگرچه وزارت ورزش به پرسپولیس قول داده حداکثر تا فردا این مشکل را حل کند، اما در صورت پایان مهلت قانونی، حتی در صورت تایید مدارک در کمیته تخصصی سازی، احتمال اقدام جدی با فدراسیون وجود دارد و فوتبال ایران این موضوع را انجام خواهد داد. تعلیق شود.

با تمام این اوصاف، وزارت ورزش امیدوار است همان طور که امیدوار است مشکل بدهی استراماچونی را حل کند، تا قبل از مهلت مقرر برگه مالیات باشگاه پرسپولیس را برای اصلاح ایرادات سند و نجات این باشگاه از حذف دریافت کند. کنفدراسیون فوتبال به استقلالی ها اعلام کرد که مدارک او ناقص است. باید با ارسال فرم توافق نامه به استراماهونی حل شود، اما کارشناسان به این موضوع خوشبین نیستند و معتقدند در آن زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط تکمیل مدارکی را که ناقص بوده و نه ارائه مدارک جدیدی که باید بارگذاری می شد، می پذیرد. قبل از مهلت قانونی

البته این مشکل فراتر از مشکل مالکیت مشترک است و کارشناسان معتقدند با توجه به مستندات دو باشگاه همین مشکل منجر به حذف هر دو تیم می شود و انتقال رسمی مالکیت مشکلی را حل نمی کند.

اگر سقوط احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جدی باشد، شوک دیگری به فوتبال ایران وارد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید