آژیر قرمز در باشگاه پرسپولیس روشن شد

آژیر قرمز در باشگاه پرسپولیس روشن شد

بازیکنان پرسپولیس از وضعیت پرداختی این باشگاه ناراضی هستند. می گویند درویش از نظر پرداختی در این فصل با پرداخت 20 درصدی در همان ابتدای فصل شروع بسیار خوبی داشت اما به یکباره اوضاع به هم خورد. یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت: تا روز پنج‌شنبه بازی هفته یازدهم را انجام دهیم، 4 بازی به نیم‌فصل واقعی باقی می‌ماند، اما به دلیل تعطیلی طولانی‌مدت مسابقات لیگ برتر، نیم فصل واقعی است. فصل پایانی هفته یازدهم است.» با نزدیک شدن به نیمه های فصل، باشگاه تنها 20 درصد از مبلغ قرارداد ما را پرداخت کرده است و با این شرایط مشخص است که نمی تواند 80 درصد باقی مانده را تا قبل از پرداخت کند. پایان فصل.”

بازیکن دیگری گفت: تجربه نشان داده که وقتی بازی های لیگ تعطیل می شود، باشگاه اصلا پولی نمی دهد. بازی با نفت مسجد سلیمان را بردیم، شرایط عالی بود. تیم در آستانه پیروزی بود و ما به بالای جدول رسیده بودیم، اما بعد از آن بازی لیگ تقریبا 20 روز تعطیل شد و باشگاه پاداش آن برد سخت در مسجد سلیمان را به ما نداد. بعد آمدیم و به تراکتور باختیم.

در حالی که دو حساب باشگاه توسط مهدی رسول پناه و یک شخص حقیقی دیگر و طلبکار باشگاه بسته شده و درویش این مشکل را مانع پرداخت ها می داند، بازیکنان از دریافت به موقع وجوه خود کاملاً ناامید هستند. بازیکن پرسپولیس می گوید: فکر نمی کنم باشگاه تا بازی مس کرمان به ما پول بدهد و بعد از تعطیلی لیگ بعید است بیشتر پول بدهند.

در چنین شرایطی گفته می شود اگر شرایط به همین منوال باشد و از پرداخت های باشگاه خبری نباشد، بازیکنان پس از استراحت یک هفته ای که قرار است تمرینات را آغاز کنند، در تمرین حاضر نخواهند شد و اعتراض خواهند کرد. عدم وصول مطالبات آنها احتمال این اعتصاب زمانی جدی‌تر می‌شود که بدانیم در غیاب تیم ملی که برای جام جهانی از پرسپولیس دور خواهد بود و البته تعطیلی مسابقات لیگ که حدود 50 روز به طول می‌انجامد. تا بازی بعدی و شروع مجدد مسابقات فاصله زیادی دارند و اعتصاب شرایط فنی تیم را زیر پا می گذارد و این دلیل نمی شود که بازیکنان به دلیل این مشکل مورد انتقاد هواداران قرار بگیرند.

بازیکنان پرسپولیس 20 درصد از قرارداد خود را در این فصل دریافت کرده اند، بدون در نظر گرفتن مطالبات فصل قبل مانند برخی آپشن ها و پاداش ها، در حالی که خودشان می گویند باید 40 درصد از قراردادشان را تاکنون پرداخت می کردند. این در حالی است که مبلغ 20 درصد قرارداد برای برخی بازیکنان متفاوت است. به عنوان مثال سعید صادقی در این فصل 20 درصد از قراردادش را دریافت کرده است که رقم بالایی است اما بازیکنان قدیمی مثل امید عالیشاه و کمال سهدنیا که قبلا قرارداد داشتند، 20 درصد از قرارداد قدیمی خود را دریافت کردند که قطعا اینطور نیست. عدد بالایی (در مقایسه با برخی بازیکنان جدید) و همینطور است.

اما بدتر از آن این است که بازیکنان پرسپولیس ناامید هستند تا درخواست های خود را به موقع دریافت کنند. یکی از آنها می گوید: واقعا وقتی به نیمه های فصل نزدیک شده ایم و فقط 20 درصد دریافت کرده ایم، چطور می توانیم انتظار داشته باشیم که بقیه قرارداد و پاداش های ما تا پایان فصل پرداخت شود؟ باید در نظر داشته باشید که در نیم فصل دوم که بازی ها حساس تر شده و تصمیم نهایی گرفته می شود، باید میزان پاداش ها افزایش یابد. تصور کنید اگر ده هفته سوم با سپاهان و استقلال در کورس قهرمانی باشیم، باید تعداد پاداش ها تغییر کند، اما آیا باشگاه می تواند مابقی قرارداد ما را بپردازد و پاداش ها را بپردازد؟

باشگاه پرسپولیس قرار بود این هفته حقوق بازیکنان را بپردازد اما تا دیروز خبری نبود و گفته می شد این پرداخت مربوط به مراحل اداری است. با این حال، بازیکنان می گویند بعید است که هیچ خبری از پرداخت وجود داشته باشد. نکته دیگر اینکه قرار بود فقط 10 درصد مبلغ قرارداد پرداخت شود، بعد گفته شد 15 درصد پرداخت می شود اما تا الان خبری نیست و بازیکنان می گویند اگر به مرخصی برویم بعید است. که اکنون مقداری پول دریافت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید