آیا اجرای رتبه بندی معلمان به پایان رسیده است؟

آیا اجرای رتبه بندی معلمان به پایان رسیده است؟

حدود یک سوم فرهنگیان به عنوان خود اعتراض دارند و اعتراض و مدارک خود را در سامانه های مربوطه برای کسب عنوان افتخاری ثبت کرده اند. بسیاری از فرهنگیان بازنشستگی خود را برای اجرای کامل و دریافت مزایای طبقه بندی به تاخیر انداخته اند و همچنان منتظر اجرای کامل این قانون هستند و بلاتکلیف مانده اند. حدود 250 نفر هنوز به دلایل نامعلوم رتبه ای نگرفته اند و همچنان روی این موضوع کار می کنند.

با این شرایط که رتبه بندی معلمان ناقص است و معترضان زیادی وجود دارد و معوقات 1400 پرداخت نشده است، چگونه رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام می کند که کار رتبه بندی معلمان انجام شده و مشکلی بر سر آن باقی نمانده است. زمین!

وزیر محترم آموزش و پرورش در روزی که از مجلس رای اعتماد گرفت، قول داد قانون رتبه بندی را که سرلوحه آموزش و پرورش است تغییر دهد و با ایرادات خیلی سریع برخورد کند. به گفته آقای منظور، این اصلاحیه نیاز به بودجه جداگانه دارد و وزارت آموزش و پرورش باید با همکاری مجلس و دولت این موضوع را پیگیری و اجرا کند.

بنابراین کار درجه بندی معلمان به تازگی آغاز شده است و انتظار می رود با رفع ابهامات و رسیدگی به ایرادات و پرداخت معوقات قانونی، ذائقه معلمان شیرین شود و در سال های آینده معلمان برای کسب مدارج بالاتر به رقابت بپردازند و حرفه ای کسب کنند. صلاحیت های. اجرای ارزشیابی معلمان باید در بهبود آموزش و یادگیری مؤثر باشد و جانی تازه با پویایی در آموزش به آنها ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید