آیا اسمار بازی پرسپولیس را به خطر می اندازد؟

آیا اسمار بازی پرسپولیس را به خطر می اندازد؟

با پیگیری های هیئت مدیره و مسولان امور بین الملل باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالات فیفا این تیم، پیش بینی می شود تا امروز این موضوع برطرف شده و پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تا ساعاتی دیگر به طور رسمی افتتاح شود.

اگرچه به دلیل زمان کمی باقی مانده تا شروع دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک، شاید امکان ثبت قرارداد و صدور کارت بازی برای بازیکنان تازه وارد پرسپولیس وجود نداشته باشد، اما اسمار سرمربی پرسپولیس در گفتگو با مدیران این باشگاه ، از ریسک کردن خودداری کرد و از آنها خواست که ترتیب سفر را بدهند، تازه واردها هم باید اراک را بدهند.

از این رو عبدالکریم حسن، آستون اورونوف، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی در اراک همراه پرسپولیس هستند و حتی تا بعدازظهر امروز حوالی ساعت 16:00 در صورت رفع مشکل ثبت قرارداد و صدور کارت بازی، می توانند در اراک به میدان بروند. دیدار مقابل آلومینیوم اراک از روی نیمکت پرسپولیس را همراهی می کند. در غیر این صورت این چند بازیکن می توانند حال و هوای تیم پرسپولیس و شرایط این تیم مقابل حریفان را در بازی رفت برگشت تجربه کنند.

اگرچه عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی با این شرایط آشنا نیستند اما عبدالکریم حسن و آستون اورونوف قطعا می توانند حال و هوای بازی امروز پرسپولیس را داشته باشند حتی اگر روی نیمکت پرسپولیس نباشند.