آیا جلوی حذف استقلال از آسیا گرفته می شود؟ نامه مهمی رسیده است

آیا جلوی حذف استقلال از آسیا گرفته می شود؟  نامه مهمی رسیده است

این آخرین فرصتی است که فدراسیون فوتبال ایران اسامی تیم هایی که مجوز حرفه ای آنها تایید شده یا نشده است را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. این امر پس از بررسی اعتراضات تیم ها توسط کمیته استیناف انجام خواهد شد. یکی از تیم هایی که به عدم مجوز حرفه ای اعتراض کرد، استقلال بود.

نامه کمیته استیناف به کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده است و فردا ارسال می شود. گفته می شود در این نامه به این موضوع اشاره شده است، هرچند باشگاه استقلال فورجه موعد پرداخت بدهی ها را رعایت نکرده است، اما درآمدهای بین المللی خود را با تحریم مواجه کرده و در انتقال پول نیز با مشکل مواجه است و در نهایت پس از عبور از موانع، او در It’s done موفق شد. این نامه از تلاش باشگاه استقلال برای واگذاری سهام خود به بخش خصوصی خبر می دهد و اینکه باشگاه استقلال تلاش کرده است بیشتر سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کند اما تاکنون با اشتیاق مواجه نشده و باید منتظر ماند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده است که کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران مجوز حرفه ای باشگاه استقلال را تایید نکرده است، اما در صورت تایید این دلایل، لطفا نسبت به تایید مجوز استقلال اقدام کنید.

گفته می شود این نامه می تواند منجر به بازگشت استقلال به برنامه لیگ قهرمانان آسیا شود. فدراسیون فوتبال ایران نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مدیران باشگاه های استقلال آماده دفاع از حق خود در دیدارهای حضوری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید