آیا دانشگاه های تهران در روز پنجشنبه 5 خرداد 1401 تعطیل هستند؟

آیا دانشگاه های تهران در روز پنجشنبه 5 خرداد 1401 تعطیل هستند؟

روز جدید : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه ها در روز پنجشنبه گرفته نشده است، گفت: در صورت ادامه وضعیت آلایندگی، در جلسه کمیته اضطرار تصمیم گیری می شود.

عابد ملکی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روزهای آینده گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به وضعیت آلودگی هوا، 11 جلسه کمیسیون شرایط اضطراری در استانداری تهران تشکیل شد. روی آنتن برای تایید سلامت شهروندانی که داشتیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، مقرر شد تمامی مراکز و ادارات آموزشی برای روز چهارشنبه تعطیل شوند اما روز پنجشنبه جلسه ای برگزار نشد و در صورت تداوم این میزان آلودگی هوا، جلسه ای تا روز چهارشنبه برگزار می شود. امشب.» (چهارشنبه) تشکیل خواهد شد.

معاون استاندار تهران گفت: امتحانات نهایی مراکز آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و این آزمون ها با اطلاع رسانی انجام می شود.

وی تاکید کرد: هرگونه لغو و برگزاری آزمون مدارس و دانشگاه ها نیز باید از سوی این مراکز اعلام شود و کمیسیون فوریت های آلودگی هوا در این زمینه دخالتی نخواهد داشت.

در حال حاضر میانگین شاخص کیفیت فعلی هوای تهران 414 است و در وضعیت خطرناکی قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید