آیا داور خوش شانس برای استقلال شاهکاری می کند؟

آیا داور خوش شانس برای استقلال شاهکاری می کند؟

با نگاهی به 5 بازی اخیر استقلال با داوری بیژن حیدری، نکات جالبی وجود دارد.

استقلال در 5 بازی اخیر خود تنها یک بار زیر سوت بیژن حیدری شکست خورد و در 4 بازی باقی مانده 4 برد را به ثبت رساند.

1- آخرین بازی استقلال با قضاوت بیژن حیدری، دیدار هفته اول لیگ برتر جاری بود که در آن استقلال با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و شروع ناامیدکننده ای در لیگ برتر امسال داشت. دیداری که برخی معتقد بودند اشتباهات بیژن حیدری باعث پیروزی سپاهان شد.

2- دومین تقابل اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری به هفته بیست و یکم لیگ برتر گذشته برمی گردد. بازی برگشت استقلال مقابل دروازه گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی که آبی پوشان با دو گل یمگا با 3 امتیاز زمین را ترک کردند. استقلال در این دیدار با نتیجه دو بر یک تیم امیر کالا نوی را شکست داد.

3- سومین بازی اخیر این دو تیم باز هم مربوط به دیدار تیم های استقلال و سپاهان است. استقلال در اولین بازی لیگ برتر بیست و یکم در تهران موفق شد با تک گل جعفر سلمانی سپاهان را شکست دهد.

4- چهارمین بازی اخیر استقلال با سوت داور سوپرجام، بازی نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم. بازی برگشت دو فصل قبل که استقلال با نتیجه 3-1 ساکت الهامی را شکست داد. در همان زمان استقلال در دقیقه 71 بابک مرادی را با یک کارت قرمز مستقیم از دست داد و 19 دقیقه با 10 بازیکن بازی کرد. در این دیدار ابتدا استقلال با گل های واریا غفوری از روی پنالتی در دقیقه 4 نیمه اول و در دقیقه 51 و همچنین با گل متین کریم زاده در دقیقه 82 به پیروزی رسید.

5- پنجمین بازی آخر استقلال در این سال ها با سوت بیژن حیدری هم یک برد بزرگ برای استقلال مقابل تراکتور در خانه بود. این دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر بیستم در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد. گل های استقلال در این دیدار را دیاباته (دو گل) و مهدی کایدی به ثمر رساندند.

هیچ هزینه ای ندارد. رکورد 5 بازی اخیر استقلال به امتیاز بیژن حیدری نشان می دهد که این تیم در این 5 بازی 9 گل زده و تنها 5 گل دریافت کرده است تا تفاضل گل مثبت 4 گل به جای بگذارد. علاوه بر این، چهار برد و تنها یک شکست نشان می دهد که استقلال با این داور تقریبا 90 درصد از بازی های گذشته را برده است.

دیدگاهتان را بنویسید