آیا دربی 3 بر صفر به سود استقلال خواهد بود؟

آیا دربی 3 بر صفر به سود استقلال خواهد بود؟

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر پنجشنبه هفته گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید که پس از 90 دقیقه بازی و مشخص شدن نتیجه نهایی با سوت داور، این دیدار تنها در سبزه برگزار شد. مستطیل تمام شده است، اما لبه های آن تا به امروز باقی مانده است.

این در حالی است که هر دو تیم در آستانه دربی لحظات آرامی را پشت سر گذاشتند و سعی داشتند از این بازی حساس و مهیج به دور از حاشیه استقبال کنند، اما با به صدا درآمدن علامت شروع بازی، بازی دوباره به سمت دربی برگشت و به سمتی رفت. بر بستر کار غلبه کنیم تا با پایان این جلسه دوباره شاهد تداوم تضادها و نبردهای بعد از این جلسه باشیم. البته این بار تفاوت بزرگی بود که کمک داور ویدیویی یا همان VAR برای اولین بار در این مسابقه ایفای نقش کرد و باعث شد بسیاری از زمین های بعد از این مسابقه به این شکل برجسته شود تا اینکه این بار این فناوری به ایجاد کمک کرد. حاشیه ها .نقش اصلی را ایفا کرد.

لازم به ذکر است که پس از سوت پایان بازی، گلایه های تیم ها از یکدیگر آغاز شد و در ابتدای ماجرا، بازیکنان پرسپولیس به دلیل برخی مشاجرات از سوی کادرفنی حریف شکایت کردند و برای استقلالی ها در سال 2018 شکایت کردند. کمیته انضباطی استقلالی ها در این میان دست به کار ننشستند و در پاسخ و برای عقب نماندن از کاروان همین کار را کردند، از کادرفنی و بازیکنان قرمزپوش گلایه کردند. البته در این بین شنیده می شود باشگاه استقلال از سرمربی، سرپرست و 5 بازیکن حریف به دلیل ارتکاب رفتار غیرورزشی شکایت خواهد کرد. این در شرایطی است که این باشگاه نیز قصد دارد از پرسپولیس به دلیل گذر از سقف قرارداد و استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کند تا با این استدلال نتیجه بازی را تیره کند و کار را به سمت پیروزی انضباطی در دربی سوق دهد.

البته همه اینها در حالی است که تیم حقوقی باشگاه استقلال برای مقابله با شکایت بازیکنان پرسپولیس استدلال جالبی را مطرح کرد؛ همانطور که یکی از ارکان قانونی این باشگاه در این خصوص تاکید کرد: یک بار باشگاه پرسپولیس با همین عنوان یعنی تخطی از سقف بودجه توسط باشگاه استقلال از ما شکایت کرده بود و این شکایت تا قبل از آن هم اکنون در حال رسیدگی است. شکایت به پایان رسید و باز هم با همین عنوان از استقلال گلایه می کند، در نوع خود جالب است. در واقع طبق قوانین نمی توان دو شکایت با عنوان و مضمون یکسان علیه افراد خاص طرح کرد. این پرونده علیه باشگاه استقلال و مدیران آن حدود یک ماه پیش یک بار توسط قرمزها تشکیل شده و به همین دلیل امکان تشکیل مجدد آن وجود ندارد.» از سوی دیگر، با اعلام سامی، حتی احتمال شکایت کیفری از ساکنان این شهر نیز وجود دارد. پرسپولیس. وی در پخشی اعلام کرد: صحبتی که سرمربی پرسپولیس گفت این بود که دوستی و آشنایی رئیس فدراسیون فوتبال با مدیرعامل باشگاه استقلال منجر به تبانی و تأثیرگذاری در نتیجه شده است و این یک اتهام است که مطرح شده است و آنها باید پاسخگو باشند.”

دلیل اصلی شکایت استقلالی ها

باشگاه استقلال با عنوان فراتر از حد بودجه پرسپولیس شکایت جدیدی تهیه و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. زمانی که این کمک ها در صورت های مالی این باشگاه در کدال لحاظ نمی شود، بلکه بر اساس اظهارات شفاهی و کتبی مدیران و بازیکنان این باشگاه از جمله خبیری، گلسیانی، بیرانوند و حتی اظهارات یکی از پیشکسوتان این باشگاه، این فرد در قراردادها نقش داشت به طوری که بازیکنان پرسپولیس با استفاده از این هوادار سقف بودجه را دور زدند. گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است که استقلالی ها با دلایلی که دارند و با استناد به برخی ادعاها، عبور از سقف بودجه حریف را قطعی می دانند و فکر می کنند جدا از امتیاز گرفتن، دربی باید 3-3 باشد. 0 به نفع آبی ها این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نیز همین درخواست را مطرح کرد، یعنی. تغییر نتیجه بازی با تصمیم کمیته انضباطی که طبق اعلام نمایندگان حقوقی باشگاه استقلال، کمیته انضباطی اساسا اجازه ثبت پرونده ای با عنوان تکراری را صادر کرد در حالی که پرونده فوق با همین عنوان در حال رسیدگی است. آن را به قرمزها نمی دهد و در همان ابتدا آن را رد می کند. اما از آنجایی که استقلالی ها برای اولین بار این موضوع را مطرح می کنند، مدعی هستند که این پرونده باید بررسی شود و جدای از کسر امتیاز، دربی صد و دوم نیز به سود استقلال پیش برود.

استقلالی ها بر این باورند که اقدامات هواداران پرسپولیس موجه و مستند و رسانه ای شده است و به عنوان مثال صحبت های بیرانوند در مورد این هوادار پولدار پرسپولیس مبنی بر اینکه «بعضی می گویند آقای درویش نام فردی را آورده است که چندین بار گفته است که او. به ما کمک خواهد کرد، اما تا جایی که من این مرد را می شناسم، فکر می کنم هر مدیری که به باشگاه پرسپولیس می آید به خاطر او آمده است. «این مرد عاشق است» یا سابقه اخیر گلسیانی در این زمینه نیز می تواند صحت این گفته را ثابت کند.