خودروهای معیوب در مردادماه در پارکینگ ایران خودرو صفر خواهد بود


ساعت: 11:30
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881069

مدیرعامل ایران خودرو از کاهش تعداد خودروهای معیوب در پارکینگ این خودروساز به کمتر از 22 هزار دستگاه خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه تعداد خودروهای معیوب به صفر می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه خودروی دوگانه سوز سورن پلاس در جمع خبرنگاران گفت: تعداد خودروهای ناتمام در پارکینگ ایران خودرو در 20 بهمن سال گذشته 89 هزار و 500 دستگاه بود.

وی پیش بینی می کند: تا پایان تعطیلات تابستانی ایران خودرو و پایان تیرماه هیچ خودروی ناتمامی در پارکینگ ها باقی نمی ماند.

خطیبی تصریح کرد: دیگر مشکل خودروها در کف پارکینگ و همچنین این مشکل و شاخص «ترانزیت مستقیم» (تولید خودروی کامل و در دسترس قرار دادن آن در اختیار واحد فروش) نخواهیم داشت. از ابتدای خرداد به 100 درصد رسید، منجر به ارتقای 25 درصدی کیفیت خودروها شد این گروه صنعتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر شاهد کاهش 39 درصدی مراجعه مشتریان به واحدهای خدمات پس از فروش بوده ایم که نشان می دهد ایران خودرو در مسیر ارتقای کیفیت حرکت می کند.

مدیرعامل ایران خودرو همچنین گفت: به منظور ارتقای کیفی محصولات این گروه، 279 پروژه در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت قبل و بعد از تحویل خودروها تعریف شده است.

وی بیان کرد: ابتدا با خودرو تارا شروع کردیم و این محصول با 6 ماه گارانتی موتور و گیربکس عرضه می شود و در صورت ایراد، همکاران ما در نمایندگی های سراسر کشور در کمتر از 24 ساعت عیب را برطرف می کنند. .

خطیبی تصریح کرد: بهره برداری از توان شرکت های دانش بنیان محور فعالیت های ایران خودرو است و شرکت های زیرمجموعه این خودروساز از جمله IPCO و مرکز تحقیقات ایران خودرو دانش بنیان هستند.

وی در خصوص خودروی سورن پلاس دوگانه سوز نیز گفت: این خودرو می تواند بیش از 1000 کیلومتر را با ترکیب بنزین و گاز طی کند و موتور نصب شده در آن از نوع دیگری است. این F7 است و جدا از تغییرات ظاهری، برخی آپشن ها و امکانات رفاهی نیز به آن اضافه شده است.

به گزارش ایرنا، در راستای اجرای قرارداد تولید 45 هزار دستگاه تاکسی و وانت دوگانه سوز امروز مراسم رونمایی از خودروی سورن پلاس برگزار شد.

خودروی دوگانه سوز سورن پلاس با طراحی ایمن و راحتی از مردادماه جایگزین تاکسی های سمند در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، قرارداد حمایت مالی برای تولید 45 هزار دستگاه مینی بوس و تاکسی دوگانه سوز (شامل 40 هزار تاکسی و 5 هزار دستگاه مینی بوس) آذرماه سال گذشته بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و ایران خودرو منعقد شد.

قرارداد فوق بر اساس مصوبه شورای اقتصاد در خصوص طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانجات و کارگاه های خودروهای عمومی دوگانه سوز، تاکسی، مینی بوس (تاکسی)، وانت و خودروهای سواری شخصی بنزینی به CNG جایگزین استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید