خودروسازان برای تمیز کردن خودروهای معیوب از پارکینگ مراقبت جدی نمی کنند

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797736

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا گفت: خودروسازان برای پاک‌سازی این خودروها اهتمام جدی نداشته‌اند، بنابراین سازمان بازرسی این موضوع را تخلف دانسته و باید پیگرد قانونی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در نامه ای به سازمان بازرسی به مرصادنیوز با اشاره به اینکه خودروسازان برای کاهش تعداد خودروها در پارکینگ اقدام نکرده اند، گفت: آنها دفترچه ای برای این خودروها ندارند، بنابراین سازمان بازرسی این موضوع را تخلف می داند. و باید آن را ردیابی کرد.

وی با بیان اینکه این میزان خودرو را نمی توان در پارکینگ ها نگهداری کرد، افزود: با این حال خودروسازان می گویند خودروهای ما داخلی و تولید داخل هستند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: اگر خودروهای ما ملی و بومی است، نباید قطعات را از خارج تامین کنیم و ارز توزیع کنیم و اگر داخلی و ملی نیست چرا خودروسازان می گویند خودرو تولید داخل است.

وی گفت: به نظر می رسد بخشی از ماجرا عمدی افزایش قیمت خودرو است که البته اخیراً حدود 18 درصد قیمت خودرو افزایش یافته است، اما خودروسازان همچنان خوشحال نیستند، بنابراین خودروها قطعاتی تحت عناوین خاصی ندارند. ، از جمله پارکینگ پشتیبانی می شود.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم نتیجه بازرسی های سازمان بازرسی منجر به رهاسازی تعداد زیادی خودرو در پارکینگ ها شود که می تواند باعث کاهش قیمت خودرو شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید