آیا زوج برزیلی ضعف خط حمله پرسپولیس را برطرف خواهند کرد؟

آیا زوج برزیلی ضعف خط حمله پرسپولیس را برطرف خواهند کرد؟

در خبرها آمده بود که آلن کارداک همبازی سابق نیمار در تیم سانتوس مورد توجه یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

پیش از این گفته شده بود که کاسیانو مهاجم 32 ساله برزیلی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و یحیی گل محمدی به دنبال او است. مهاجم برزیلی که سابقه بازی در تیم های برزیل، کره جنوبی، قزاقستان و چین را در کارنامه دارد و در حال حاضر در تیم ویزل پرتغال توپ می زند، در نیم فصل نیز مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.

باشگاه پرتغالی ویسلا در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی مهاجم اول خود مخالفت کرد اما حالا با دریافت 200 هزار دلار از رضایت مهاجم برزیلی خوشحال است. خود کاسیانو اخیرا به سرمربی خود در ایران اعلام کرده که دوست دارد فصل آینده در پرسپولیس بازی کند.

حالا شاید این سوال پیش بیاید که اگر سرمربی پرسپولیس کاسیانو را گرفت پس ماجرای آلن کارداک چیست؟ شنیده ایم یحیی گل محمدی که به خوبی از ضعف خط حمله خود در لیگ بیست و یکم آگاه است، قصد خرید دو مهاجم برزیلی و خارجی را دارد.

آلن کارداک، مهاجم 33 ساله سابق شنژن چین که با نیمار و مرتضی پورعلی گنجی همبازی بود مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت و شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس پیشنهاد خوبی برای جذب این بازیکن به او داده است.

گفته می شود شیرزد تمیرف در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارد اما مهدی عبدی و حامد پاکدل همچنان باقی خواهند ماند. همچنین عیسی القطر که تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته است در لیگ بیست و دوم به نیم فصل اول نمی رسد اما قطعا برای قسمت دوم فصل آماده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید