طرح شهید بهنام محمودی ضعف آموزش و پرورش مدارس را برطرف می کند


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908696

فاطمه ابراهیمی گفت: تقویت هویت دینی دانش آموزان یکی از برنامه های ما برای البرز قوی در مدارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه ابراهیمی فعال فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: تقویت هویت دینی دانش آموزان یکی از برنامه های ما برای تقویت البرز در مدارس است.

وی ادامه داد: برگزاری سمینارهای مشاوره، تریبون آزاد، نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی ورزشی از مهمترین برنامه های طرح بهنام ما در مدارس محمد شهر است.

ابراهیمی افزود: بحث آموزش در مدارس مغفول مانده است و طرح شهید بهنام محمودی می تواند این ضعف را برطرف کند.

این کارمند تصریح کرد: با حدود 10 مدرسه در محمدشهر شروع به کار کرده ایم و بازخوردها بسیار عالی بوده است.

وی بیان کرد: ذهن دانش آموزان از آموزه های دینی خالی است و این بهترین فرصت برای شکل گیری هویت آنان است، لذا با گفت و گو با دانش آموزان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی هویت دینی دانش آموزان را احیا می کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: ایجاد امید و ایجاد روحیه شادی و نشاط از دیگر برنامه های ما در اجرای طرح شهید بهنام به سمت البرز قوی در استان است.

محمدی افزود: دانش آموزانی که در خانواده های مذهبی رشد کرده اند هویت دینی خود را شکل داده اند و با شناسایی این دانش آموزان در مدارس می توان سایر دانش آموزان را به این نوع هویت هدایت کرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: مربیان آموزشی ما با شرکت در دوره های توانمندسازی برای تربیت هویت دینی دانش آموزان آموزش دیده اند و هم اکنون با مراجعه به مدارس در طول سال تحصیلی آماده خدمت رسانی و انجام رسالت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید