انقلاب ضعف روحی را در مردم ما برطرف کرد


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805630

امروز مردم ایران احساس احترام می کنند، شناسایی می کنند. انقلاب ضعف نفس و ابراز وجود را در مردم ما برطرف کرد. در عوض به ملت اعتماد ملی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; یکی از مولفه های مهم در سنجش قدرت کشورها، علم و فناوری پیشرفته است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با وجود همه موانع و محدودیت ها، پتانسیل قابل توجهی در این زمینه دارد.

امروز با گذشت چهار دهه به برکت انقلاب جهش بزرگی در عرصه علم، فناوری و پژوهش در کشور ایجاد شده است و قله های افتخاری که قبلاً در انحصار چندین کشور توسعه یافته بود، در دستان جوان نخبه و انقلابی ایران اسلامی. دستاوردها و پیشرفت های دانشمندان و مراکز تحقیقاتی ایرانی در این چهل سال آنقدر مهم و ارزشمند است که قابل مقایسه با هیچ دوره تاریخی دیگری نیست.

رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «امروز مردم ایران احساس احترام می کنند، خود را شناسایی می کنند. انقلاب ضعف نفس و ابراز وجود را در مردم ما برطرف کرد. در عوض به ملت اعتماد ملی داد. ما یک خودآزمایی داشتیم. ما فکر می کردیم که هیچ کار علمی از ما نمی شود، هیچ کار سیاسی نمی تواند از ما بیاید، هیچ کار بزرگ نظامی نمی تواند از ما بیاید. ما فکر می کردیم ملت ضعیفی هستیم. این را به ما القا کردند، تزریق کردند. انقلاب این را از ملت گرفت و در عوض به ما اعتماد ملی داد. ما امروز در همه زمینه ها اعتماد داریم. ما می دانیم که می توانیم و به لطف خدا این توانایی را دنبال می کنیم و همه جا به اهداف خود می رسیم.» (5 فوریه 2012)


fa2f0790 f4d1 48d2 9bdf 5c314e2ea071 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید