امروز نگرانی از کیفیت آب شرب ساکنان سنندج برطرف شده است/مردم کردستان با درک صحیح از واقعیت ها راه خود را از ضد انقلاب جدا کرده اند.


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914940

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان با درک واقعیت ها خود را از ضدانقلاب جدا کرده اند و این استان آماده پرش در عرصه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، اسماعیل زارعیکوشا روز پنجشنبه در مراسم استقبال مردم کردستان از رئیس جمهور اظهار داشت: بنا به دستور معظم له موضوع توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان به عنوان یکی از اهداف جدی برنامه ریزی شده است. یک مجتمع دولتی استانی

وی افزود: خوشبختانه وحدت مثال زدنی بین مدیران و کارگران کردستان و همچنین مردم این استان وجود دارد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: سال گذشته از نظر عملکرد اشتغال در رتبه 31 قرار داشتیم و امروز رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم و 102 درصد تعهد اشتغالزایی خود را طی هشت ماه امسال محقق کرده ایم.

وی اعلام کرد: سال گذشته از نظر بیکاری در رتبه پنجم کشور بودیم و امروز به استان های میانه رسیده ایم.

استاندار کردستان افزود: شاهد کاهش هفت درصدی تورم در استان بودیم که سه برابر میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: مردم کردستان بیش از هر جای کشور طعم تلخ ناامنی را چشیده اند و در چند ماه اخیر با درک درست از این موضوع راه خود را از ضد انقلاب و عوامل آن جدا کرده اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور شاهد جهش در تمامی شاخص های توسعه استان خواهیم بود.

وی افزود: موضوع سرمایه گذاری در آزاد بانه و مریوان را دنبال می کنیم و هم اکنون تعداد زیادی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای این حوزه اعلام آمادگی کرده اند.

زارعی کوشا اعلام کرد: امروز نیز طرح سرمایه گذاری معدن طلای سقز با 1380 میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست خانواده های معظم شهدای سقز است.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم در بهار سال آینده شاهد افتتاح راه آهن تهران – همدان – سنندج باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید