دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اگر امام 2 سال بعد انقلاب می کرد، خوزستان و کردستان مثل بحرین از ایران جدا می شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اگر امام 2 سال بعد انقلاب می کرد، خوزستان و کردستان مثل بحرین از ایران جدا می شدند.

عبدالحسین خسروپناخدزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای هیچ کشوری بی سابقه نبوده و نیست.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپنه دزفولی شامگاه چهارشنبه در یادواره ۴۴ شهید گلستانی در کربلا و آزادسازی مهران و سالروز شهادت سردار شهید محمدرضا اصغری در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: ارتش نینوا در گرگان: دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی انواع تحریم ها اعم از دارو، غذا، اسلحه و … را علیه ما اعمال می کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اگر کشوری مانند ترکیه مشمول یک دهم این تحریم ها می شد، کمتر از یک هفته به طول می انجامید.

وی یادآور شد: دشمن حتی دانشگاه‌هایی مانند شهید بهشتی و شریف را در ایران تحریم کرد تا اساتید و دانشجویان نتوانند کار کنند، اما توانستند با تکیه بر دانش بومی به مدارج نانو، هسته‌ای، بیوتکنولوژی و علوم دست یابند که این امر باعث شد ایران در رتبه اول قرار گیرد. بهترین کشورهای جهان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: دشمنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند ایران را تجزیه کنند و بارها این طرح ها را مطرح کرده بودند و اگر امام خمینی (ره) 2 سال بعد انقلاب می کرد خوزستان بود. و کردستان نیز مانند بحرین در زمان پهلوی دوم باعث تجزیه ایران خواهد شد.

خسروپناه دزفولی افزود: این نقشه آمریکا برای غارت انرژی در منطقه بود و عربستان امروز این را فهمید و به عنوان میانجی راهی چین شد تا با ایران ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب و استیصال دشمن از تجزیه ایران، منافقین کوردل برای از بین بردن انقلاب، برای خنثی کردن روند این نظام و انقلاب، مسئولان نیروهای مختلف را کشتند، اما شکست خوردند و با نودژه شکست خوردند. کودتا برای شهادت امام راحل و سپس به جنگ تحمیلی که در واقع جنگ جهانی سوم بود رفتند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اثرگذاری رهبری امام راحل(ره) و ادامه این راه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، اراده و رزق و روزی که خداوند به شهدا عطا کرد در جنگ تاثیر زیادی داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما به عنوان مردم عادی به این پیشنهاد خدا توجهی نمی کنیم، اما شهدا لحظه به لحظه تجلی خدا را به ما می دهند.

خسروپناهدزفولی بیان کرد: متأسفانه راه و رسم ما تغییر کرده و باورهای ما تغییر کرده است، اما اگر در مسیر ارتباط با خدا دل ما درست باشد، شهدا همیشه مشکلات ما را حل می کنند.

وی با بیان اینکه پس از بر عهده گرفتن مسئولیت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی تلاش کردیم تا آثار برجای مانده در بخش های مختلف از دوستان قبلی خود را به اتمام برسانیم، افزود: در این مسیر دوستانی که پیش از این این مسیر را طی کردند. ، از ابتدا تا انتها کوتاه آمدن و تلاش بیهوده.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر به شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی، فخری زاده و چمران که از گذشته ارادت و علاقه خاصی به آنها داشتیم متوسل شدیم (البته در گذشته توسل داشتیم اما در این موارد توسل ها بیشتر بود. مکرر.) کارها به خوبی پیش رفت و داشت تمام می شد و این دوستان تعجب کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این دستاورد بی شک نتیجه عنایت ویژه خداوند به شهدا برای فتح و سربلندی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید