سپاه باید وارد هر منطقه ای شود که انقلاب به هر شکلی در معرض خطر است/ انقلاب موانعی دارد که باید برطرف شود.

سپاه باید وارد هر منطقه ای شود که انقلاب به هر شکلی در معرض خطر است/ انقلاب موانعی دارد که باید برطرف شود.

روز جدید سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: دکترین رفتار سیاسی سپاه مهمترین سند سطح بالاتری است که کیفیت سپاه و رفتار سیاسی سپاه را مشخص می کند و بر رفتار سپاه حاکم است.

سردار یدالله جوانی روز گذشته (دوم مرداد) در اولین اجلاس جبهه انقلاب استان زنجان که در سالن اجتماعات انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، یاد و خاطره شهدا و ائمه اطهار را گرامی داشت. از شهدا و بیان کرد: ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این پاسداری محدود به یک حوزه و محدوده نیست، یعنی در هر منطقه ای که انقلاب به هر شکلی در معرض تهدید قرار گیرد، سپاه باید وارد شود.

به گزارش ایلل، وی با بیان اینکه مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم از دیگر ماموریت های سپاه است، تصریح کرد: برخی سپاه را به عنوان پادگان می پسندند و در برخی حملات این موضوع را مطرح می کنند اما به این موضوع عمق می دهند. انقلاب اسلامی و پیشبرد انقلاب از وظایف و مأموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. زیرا انقلاب یک حرکت رو به جلو است و موانعی وجود دارد که باید برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اینکه باید مراقب بود که انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود، افزود: این مهم جز با حمایت مردم محقق نمی شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در سپاه «دکترین رفتار سیاسی سپاه» را داریم، گفت: دکترین رفتار سیاسی سپاه مهمترین سند بالادستی است که کیفیت رفتار سیاسی سپاه و سپاه را تعیین می کند. و رفتار سپاه را تنظیم می کند.

جوانی ادامه داد: بر این اساس رفتار سیاسی مطلوب سپاه پاسداران ناشی از ملاحظات دینی، تشکیلاتی و اجتماعی است. چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم هویت انقلابی اسلامی دارد و هم هویت مردمی (اجتماعی) و برخاسته از بافت توده های مردم است و در هر رفتاری باید همراه و همگام و پشتیبان مردم باشد و باید. همچنین در چارچوب مقررات قانونی و سازمانی خود عمل می کند که مهم است. کمک به تقویت نیروهای جبهه انقلاب.

وی با اشاره به ویژگی های نیروهای جبهه انقلاب گفت: نیروهای انقلاب کسانی هستند که وفادار به امام و رهبر فرزانه انقلاب هستند که قانون و اصل ولایت فقیه را پذیرفته باشند. و تمام تلاششان در راستای تحقق آرمان های انقلاب است.جمهوری اسلامی به عنوان یک جبهه عمل می کند و نیروهای انقلاب نیز باید همین طور عمل کنند و مکمل یکدیگر باشند. زیرا این امر باعث ایجاد تفکر مشترک، اقدامات هدفمند و یکپارچه می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار بحث نقش سپاه بر اساس مأموریتش برای کمک در همین راستا و در یک راستا، یکی از نکات این است که این جبهه متحد در هر لحظه باید چه کند، افزود: این همه کوچک و فعالیت های مختلف در جای خود ارزشمند است، اما به خودی خود موثر نخواهد بود و باید به عنوان یک صفحه نمایش استفاده شود. زیرا جبهه انقلاب مقدم بر جبهه استکبار است.

جوانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه قطعی و فوری است، اذعان می کند: آنچه در امر جهاد تبیین اهمیت دارد، اعمال هم افزایی و هدف گذاری است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این جنگ شناختی و ترکیبی، دشمنان ما به دلیل ناامیدی در برخی زمینه ها بر جنگ شناختی تمرکز کرده اند و لحظه به لحظه جامعه را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان زندگی خود معتقد به نابودی انقلاب اسلامی هستند و به فضل خداوند متعال پرچم این انقلاب به دست حضرت ولی عصر (عج) برسد، تصریح کرد: دشمنان زندگی با آزار و اذیت اجبار معتقد به نابودی انقلاب اسلامی هستند و در این راستا تلاش می‌کنند، بنابراین دائماً علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دشمن فکر می کند که انقلاب اسلامی بر خطرات غلبه کرده است، لذا به جنگ شناختی پرداخته است، خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی مبارزه با جنگ شناختی دشمن، جهاد تبیین است.

جوانی با اشاره به اینکه محوریت دشمن در جنگ شناختی مبتنی بر تحریف، دروغ و جعل است، ادامه داد: دشمن با این جعل و فریب سعی در تسخیر و انحراف انقلاب دارد و با ایجاد افکار باطل سعی در ایجاد شکاف بین مردمی دارد که سرمایه اصلی نظام هستند، سیستمی با خود دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تحریف و جعل دینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب می زند، گفت: جنگ شناختی دشمن باید جدی گرفته شود. چرا که جبهه ضد انقلاب بر این تمرکز دارد که هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام است با تصاویر دروغین منفی و وارونه جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه جبهه نیروی انقلاب برای انجام جهاد باید از دفاع مقدس الگوبرداری کند، گفت: با توجه به آیه 88 سوره حج «وَمَا تَجْعَلُوا الْحَقْدِهِ…» یکی از مواردی است که باید انجام شود. برای احقاق حق جهاد انجام شود، ترویج جهاد به این معناست که دفاع مقدس نمونه خوبی در این عرصه است.

این مسئول با اشاره به نحوه ترویج جهاد افزود: با اجرای جهاد باید دشمن، نقشه دشمن و جنگ شناختی دشمن را شناخت و گردان ها و یگان ها را برای مقابله با او آماده کرد.

جوانی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی سعی می کند دشمن را دوست و دوست را دشمن جلوه دهد، یادآور شد: پیروی از مرجعیت و رهبری و همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، رسانه ها، مدارس، مساجد و حوزه های علمیه. و همچنین ایجاد فضای گفتگو با شناخت عمیق مسائل روز و اطلاع رسانی دقیق، موجب تحقق جهاد تبیین در جامعه می شود.

وی شناخت پیشرفت های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، شناخت مشکلات و مسائل جامعه و شناخت کامل دشمن را از ویژگی های جهادگران عنوان کرد. با شهامت و شجاعت به انسجام بیشتر جبهه انقلاب برای تبیین جهاد کمک مؤثری می کند. زیرا ترویج این جهاد مهم ترین نکته آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه خطرات را پشت سر گذاشته ایم و رونق و اقتدار اقتصادی در پیش است، تصریح کرد: تصویرسازی و تبیین صحیح با اشاره به حقایق و حقایق باعث ایجاد حس اعتماد و امید می شود. در جامعه.

جوانی با بیان اینکه دشمن با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی در جامعه است، خاطرنشان کرد: با تبیین افراد اصلی و هدف جهاد و با اخلاق حسنه می توان توطئه دشمن را خنثی کرد و این موضوع را عینیت بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید