آیا ساپینتو ریسک پذیر است؟ | روز جدید

آیا ساپینتو ریسک پذیر است؟  |  روز جدید

ریکاردو ساپینتو در دیدار مقابل نساجی از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال استفاده نکرد که با نمایش خوب شاگردانش و پیروزی 3-1 همراه بود. دو بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند و به همراه تیم ملی راهی اتریش شدند. در اتریش صالح حردانی بازی نکرد اما ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل اروگوئه به میدان رفت و به قدری خوب ظاهر شد که صحبت از ادامه استفاده کارلوس کی روش از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی شنیده می شود.

بازگشت ملی پوشان به اردوی استقلال با دیدار این تیم مقابل گل گهر همراه بود. ریکاردو ساپینتو در سیرجان به ترکیب تیم برنده دست نزد و صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بار دیگر در ترکیب ثابت استقلال غایب بودند اما حضور آنها در ترکیب با اتفاقات مثبتی برای استقلال همراه شد. در ثانیه های پایانی بازی، صالح حردانی یک پنالتی برای استقلال گرفت تا این تیم با گل کوین یاماگا به برتری برسد و در ادامه پاس ابوالفضل جلالی به امانوف به رضا میرزایی رسید و این بازیکن می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما در یک در موقعیت یک، توپ به بدن محسن فروزان رفت که ضربه ای به او زد تا یک فرصت طلایی خوب از دست برود.

روزهای سختی برای ساپینتو فرا رسیده است. از طرفی یاماگا و جعفر سلمانی در دو بازی با نساجی و گل گهر که استقلال پیروز شد در دفاع راست و چپ عملکرد خوبی داشتند و از طرف دیگر صالح حردانی و ابوالفضل جلالی باید با آبی پوشان به میدان بروند. ترکیب، برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی. باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی استقلال روز جمعه مقابل فولاد چه تصمیمی خواهد گرفت. البته طبیعی است که به سود استقلال فکر کند و ترکیب تیم را بر اساس سبک بازی حریف و نیاز استقلال انتخاب کند.

این چالش برای ریکاردو ساپینتو مشکل شیرینی است زیرا او به خوبی می داند که تیم خوبی در زمین و تیم خوبی روی نیمکت دارد و می تواند بازی را با یک ایده شروع کند و با ایده دیگری بازی را به پایان برساند. دیدار مقابل گل گهر تنها دیداری نبود که استقلال با حضور بازیکنان تعویضی شرایط بازی را تغییر داد.

دیدگاهتان را بنویسید