آیا ساپینتو عصبانی است؟ | روز جدید

آیا ساپینتو عصبانی است؟  |  روز جدید

ریکاردو ساپینتو قبل از بازی با مس رفسنجان و در نشست خبری با تمجید از زمین چمن اردوی ناصر حجازی گفت: این کمپ در ساختمان اداری خود نقص هایی دارد که باید رفع شود. زمانی که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای تیم استقلال تصمیم گرفت؛ سرمربی استقلال از او به خاطر مساعد جلوه دادن اوضاع در اردو انتقاد کرد.

بازگشت استقلال به مجموعه الجینال پس از بازی مس رفسنجان شایعاتی را در مورد ترک زمین کمپ ناصر حجازی برای همیشه به وجود آورد و این تیم اکنون با صلاحدید ریکاردو ساپینتو در مجموعه الژینال تمرین خواهد کرد. اما یکی از مدیران باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و گفت این موضوع صحت ندارد و استقلال چند روز در مجموعه انقلاب و چند روز در کمپ تمرین خواهد کرد.

همچنین پس از حضور تیم استقلال در اردوی ناصر حجازی، شایعه شد که علی فتح الله زاده برخی از اتاق های کمپ را قفل کرده است تا استقلالی ها نتوانند از آنها استفاده کنند! اما تمام اتاق هایی که قبلا برای استفاده تیم در نظر گرفته شده بود در حال تکمیل است و ساختمان اداری کمپ به زودی تکمیل می شود و به نظر می رسد عصبانیت ریکاردو سایپانتو از اردوی ناصر حجازی صحت نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید