آیا سند دلال استقلال جعلی بود؟

آیا سند دلال استقلال جعلی بود؟

منصور کنبرزاده درباره اینکه چرا با وجود انتخاب به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون، رئیس لیگ نیست، گفت: در اساسنامه فدراسیون، نایب رئیس دوم مسئولیت و وظیفه مدیریت کل را بر عهده دارد. به معاون دوم رئیس‌جمهور این اختیار داده می‌شود که سازمان لیگ را برعهده بگیرد یا اجازه دهد آن را اداره کند. من خودم نظارت کامل دارم و همه چیز را دنبال می کنم. اساسنامه لیگ از یک دهه پیش با مشکل مواجه شده است. بخشی از کار انجام شده و در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا ورزشگاه باهنر کرمان برای سوپرجام انتخاب شد، تاکید کرد: تصمیم گیری برای انتخاب یکی از اختیارات سازمان لیگ است. ما باید با نهادهای مختلف هماهنگ شویم. هیئت تامین و خیلی جاهای دیگر. در جلسات زیادی که برای برنامه ریزی و نظارت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در کرمان انجام شود. ما محدودیت هایی داشتیم. فراموش نکنیم که سوپرجام به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده و برای تجلیل از وی باید در زادگاه این شهید برگزار شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال اعتراضی نداشت.

کنبرزاده در خصوص اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال صراحتا به انتخاب شهر کرمان اعتراض کرد، گفت: کادر فنی کشور ما نیست. طرف ما مدیرعامل استقلال است. مدیر باشگاه می خواهد این بازی در تهران برگزار شود. با وزیر ورزش جلسه داشتیم اما تهران بنا به دلایلی شرایط برگزاری سوپرجام را نداشت.

آیا بعد از جام جهانی تغییراتی در سازمان لیگ ایجاد می شود؟» نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: من تجربه 43 سال خدمت را دارم، معتقدم هر تغییری باید انجام شود. بر اساس آموزش و دانش ما در حال تغییر فرآیندها هستیم سعی کرده ایم خرد جمعی سازمان لیگ را مدیریت کنیم.

کنبرزاده درباره زمان برگزاری دربی پس از پایان جام جهانی نیز گفت: با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دیدار دیگری خواهیم داشت. با هماهنگی کامل با کی روش به هفته دوازدهم صعود کردیم. بر اساس برنامه کی روش و تیم ملی، برنامه مسابقات لیگ را در دستور کار قرار می دهیم.

وی که مهمان برنامه ورزشگاه است در پاسخ به این سوال که آیا کی روش بعد از جام جهانی انگیزه ای برای تمدید قرارداد با تیم ملی دارد؟ وی خاطرنشان کرد: بستگی به کیفیت کار ما در جام جهانی دارد. اگر نتیجه خوبی بگیریم انگیزه کی روش و فدراسیون بیشتر می شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی گفت: دیگر در مورد نکونام صحبت نمی کنم. تمرکز تیم ملی می تواند مختل شود. تاکنون توافقی حاصل نشده است. باشگاه فولاد علنا ​​اعلام کرد و قرارداد حرفه ای دارد. این کادر فنی کار خود را انجام می دهد. کی روش از کسی جز نکونام نپرسید.

قنبرزاده در پاسخ به اختلافات سازمان لیگ و باشگاه استقلال در خصوص میزان تبلیغات محیطی گفت: روز گذشته جلسه مفصلی با فتح الله زاده مدیرعامل استقلال داشتیم. ما تلاش می کنیم این موضوع را از طریق مذاکره حل کنیم. اگر طبق تکلیف و آنچه در قرارداد نوشته شده به نتیجه نرسیدیم، دعوی در داوری است.

آیا صحت دارد که سند دلال استقلال درباره سازمان لیگ دروغ بوده است؟» وی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: سند مخدوش شده است.

به گفته قنبرزاده، جدا از ایجنت، باشگاه استقلال نیز در این پرونده دخیل است.

دیدگاهتان را بنویسید