آیا علیرضا حقیقتی مانع صعود استقلالی ها شد؟

آیا علیرضا حقیقتی مانع صعود استقلالی ها شد؟

علیرضا حقیقی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی به دلیل حضور در پرسپولیس همیشه در تقابل هایش با استقلال چهره خاصی محسوب می شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. به غیر از بازی خارج از خانه امسال مقابل استقلال که 3 گل به ثمر رساند، در بازی برگشت و تقابل های سال گذشته مقابل این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و همیشه مقابل استقلال خوب کار کرده است.

فصل گذشته دو تیم استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در ضربات پنالتی هاگیگی موفق شد پنالتی عزیزبک امانوف را مهار کند تا نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله بعد داشته باشد.

جدای از این مشکل، اتفاق دیگری که باعث شد حقیقی چهره ویژه بازی فردا شود، انتقاد برخی هواداران استقلال و سپاهان در پایان لیگ بود. حقیگی در دو دیدار مقابل پرسپولیس 9 گل از این تیم به ثمر رساند تا سوژه انواع اتهامات در فضای مجازی شود.

وی در پاسخ به این اتهامات به پستی در صفحه اینستاگرام خود بسنده کرد و در آن نوشت: خفه شو…! من به مردم اجازه می‌دهم به ته «قضاوت» اشتباهشان درباره اینکه من هستم برسند. زل میزنم بهشون!!! چقدر مهم است که از زبان دیگران درست شناخته شویم!؟ وقتی از تو خبر ندارند!!! چه فرقی می کند به من بگویند فرشته یا شیطان ؟؟

استقلال و نساجی فردا برای دومین سال متوالی در جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که قطعا یکی از چهره های خاص این بازی خواهد بود و باید دید دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس در دیدار فردا مقابل استقلال چه عملکردی خواهد داشت. هاگیگی مطمئنا به دنبال تکرار خاطره خوش فصل گذشته مقابل استقلال است و قصد دارد ثابت کند همچنان گلی قابل اعتماد به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید