هشدار علیرضا حقیقتی به بافندگان پس از شکست استقلال

هشدار علیرضا حقیقتی به بافندگان پس از شکست استقلال

علیرضا حقیقی پس از پیروزی نساجی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با ضربه پنالتی به ثمر رسید، گفت: ابتدا این برد را به کل تیم یعنی هواداران نساجی تبریک می گویم. من کارم را انجام دادم و تلاش کل تیم بود و خدا را شکر موفق شدیم برنده شویم.

وی افزود: ابتدا به خودم و سپس به سایر بازیکنان می گویم که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و فقط امروز فرصت شادی داریم و باید بعد از آن برای بازی نیمه نهایی که با پیروزی همراه است آماده شویم. برای رسیدن به فینال.”

دروازه بان تیم فوتبال نساجی درباره اشتیاق هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: آنها خیلی زحمت کشیدند و همیشه هواداران خوبی داریم و جای آنها و همچنین هواداران خوب استقلال در مسابقات خالی است. بازی با نشاط در مقابل تماشاگران برگزار شد و امیدوارم در مسابقات بعدی نیز به ورزشگاه بیایند.

حقيگي با بيان اينكه خيلي ها از او به خاطر دروازه باني نشدن انتقاد كردند، گفت: چه كسي اين را نقد مي كند؟ خیلی ها حرف مفت می زنند چون فوتبالم را با پنالتی شروع کردم. این گفتگو خط افراد دیگری بود که می خواستند در جام ملت ها خیلی شروع کنند اما خدا …

وی با اشاره به اینکه فصل گذشته پنالتی گرفت و امروز هم برای صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی پنالتی گرفت، خاطرنشان کرد: فصل گذشته سه چهار پنالتی زدم و تکرار می کنم برای خیلی ها حرف آزاد بود که حالا فوتبالشون تموم شد

دروازه بان نساجی درباره اعتراض استقلالی ها و رد شدن گل آنها گفت: کدام گل را رد می کنید؟ ویدیو بازی رو دیدی و گل بود؟ نظر شما چه بود؟ آقای مجیدی اگر ایرادی داشته باشد برای خودش دارد و حرفشان صحیح و مناسب است و اگر باشد ما هم اعتراض می کنیم که کریم اسلامی مجازات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید